چینی بهداشتی مرجان در شیراز

نمایندگی چینی بهداشتی مرجان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

چینی بهداشتی مرجان یکی از برندهای مرغوب و شیک برای استفاده در سرویس های بهداشتی است اکثریت مردم از آن استفاده می کنند. برای خرید محصولات از این برند به نمایندگی چینی بهداشتی مرجان در شیراز که در جدول زیر آنها را به شما معرفی می کنیم مراجعه کنید.

نمایندگی های فروش چینی بهداشتی مرجان در شیراز کجاست؟

برند مرجان تولید کننده چینی آلات بهداشتی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بهره گیری از متخصصین حرفه ای در این زمینه است. این شرکت نمایندگی های فروش خود را در سراسر ایران قرار داده تا با خیال راحت بتوانید محصولات مورد نظر را خریداری کنید. در جدول زیر نمایندگی های فروش چینی بهداشتی مرجان در شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

نمایندگی چینی بهداشتی مرجان در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 نمایندگی زارع شیراز، چهارراه حافظیه، بلوار آزادی 07132263157
2 فروشگاه فاليزان شیراز، خيابان مشكين فام، نرسيده به پل حر، نبش كوچه 4، ساختمان رز 07132241449
3 لوازم ساختمانی و بهداشتی احمدی شیراز، بلوار ابونصر، چهارراه فضیلت، نبش کوچه 34 07137316561
4 گلدیس کاشی شیراز، بلوار شهید بهشتی(خیابان خلد برین)، نبش کوچه 14 07136278129
5 نمایندگی نظری فر شیراز، پل حر، اول خیابان مشکین فام 07132281806

برند چینی بهداشتی مرجان در شیراز

شرکت چینی بهداشتی مرجان برای اولین بار در کشور برای علم نوین روز دنیا در واحد تحقیقات خود موفق به تولید محصول آنتی باکتریال شده است. با توجه به اینکه سرویس های بهداشتی منبع اصلی رشد باکتری و میکروب هستند و چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان میتوانند باعث به وجود آمدن بیماری شوند بهتر است از محصولات برند مرجان استفاده کنید. برای خرید چینی آلات بهداشتی مرجان در شیراز بهتر است به نمایندگی هایی که در جدول فوق معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

برند چینی بهداشتی مرجان در شیراز

اگر برای خرید چینی بهداشتی به دنبال برندهای دیگر هستید، به فروشگاه های معتبر چینی بهداشتی در شیراز که در لینک درج شده معرفی شده اند مراجعه کنید.

محصولات چینی بهداشتی مرجان

کارخانه چینی بهداشتی مرجان در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند چینی مرجان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روشویی پایه دار مرجان
  • توالت زمینی مرجان
  • توالت فرنگی مرجان
  • سرشویی مرجان
  • رو کابینتی مرجان

خدمات پس از فروش چینی بهداشتی مرجان

برند مرجان در زمینه چینی آلات بهداشتی تاکنون توانسته است جایگاه خوب و قابل توجهی در بین مشتریان خود داشته باشد. در راستای رضایت مندی مشتریان این برند، نمایندگی های چینی بهداشتی مرجان محصولات را بین 6 ماه تا یک سال گارانتی کرده است.

خرید و قیمت محصولات چینی بهداشتی مرجان در شیراز

با توجه به نوع محصول انتخابی از این برند، هزینه نصب، هزینه حمل و نقل و … قیمت محصولات چینی بهداشتی مرجان متفاوت است. به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت محصولات این برند به نمایندگی های رسمی آن که در جدول فوق معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *