نمایندگی چینی بهداشتی رز در شیراز

نمایندگی چینی بهداشتی رز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

استفاده از چینی آلات بهداشتی با کیفیت در سرویس بهداشتی و حمام یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. نمایندگی چینی بهداشتی رز در شیراز با ارائه انواع محصولات از برند رز توانسته جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کند. در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف شما را با محصولات چینی بهداشتی رز و فروشندگان معتبر آن در شیراز آشنا می کنیم. با ما همراه شوید…

چینی بهداشتی رز یزد

مجتمع صنعتی اردکان با نام تجاری “چینی بهداشتی رز” به عنوان اولین کارخانه مدرن چینی بهداشتی ایران، در زمینی به مساحت 170000 متر مربع و با زیر بنای 35000 متر مربع (فاز اول) در شهر اردکان یزد تاسیس شده است. این کارخانه با تولید انواع چینی الات بهداشتی باکیفیت و با استفاده از دستگاه های روز دنیا توانسته در بین بازار و مشتریان جایگاه خوبی داشته باشد. نمایندگی های فعال و معتبر خهود را در سراسر ایران قرار داده است تا بتوانید با خیال راحت از کالاهای این برند استفاده کنید.

چینی بهداشتی رز یزد

نمایندگی چینی بهداشتی رز در شیراز

فروشگاه های معتبر برند رز یزد در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس در جدول زیر قرار گرفته است:

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 فروشگاه لوازم ساختمانی زارع شیراز شیراز، چهارراه حافظیه، بلوار آزادی 07132263157
2 فروشگاه فاليزان شیراز شیراز، خيابان مشكين فام، نرسيده به پل حر، نبش كوچه 4، ساختمان رز 07132241449
3 لوازم ساختمانی و بهداشتی احمدی شیراز شیراز، بلوار ابونصر، چهارراه فضیلت، نبش کوچه 34 07137316561
4 گلدیس کاشی شیراز شیراز، بلوار شهید بهشتی(خیابان خلد برین)، نبش کوچه 14 07136278129

خرید محصولات چینی رز در شیراز

برای خرید محصولات از این برند باید حتما به نمایندگی های معتبر آن مراجعه کنید. در نظر داشته باشید مه بازرگانی بهداشتی رز یزد تمام محصولات خود را با مکانیزم قابل قبول و استفاده از متریال اولیه با کیفیت تولید می کند. با بالا بردن کیفیت محصولات و صرفه جویی در مصرف آب توانسته خدمات مطلبی به مشتریان خود ارائه کند. توصیه می کنیم برای خرید چینی بهداشتی رز در شیراز به نمایندگی هایی که در جدول فوق معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

خرید محصولات چینی رز در شیراز

اگر به دنبال دیگر برندهای چینی بهداشتی هستید میتوانید به فروشگاه های چینی بهداشتی در شیراز که در لینک درج شده معرفی شده است مراجعه کنید.

محصولات چینی بهداشتی رز

کارخانه چینی بهداشتی رز در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند چینی رز میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روشویی کابینتی رز
  • توالت زمینی رز
  • توالت فرنگی رز
  • سرشویی رز
  • رو سنگی رز
  • زیر سنگی رز
  • رو کابینتی رز

خدمات پس از فروش چینی بهداشتی رز

برند رز یک برند تولید چینی آلات بهداشتی است که در یزد فعالیت میکند. این برند در زمینه چینی آلات بهداشتی تاکنون توانسته است جایگاه خوب و قابل توجهی در بین مشتریان خود داشته باشد. شرکت رز یزد همواره در فکر ارائه یک محصول با کیفیت و مرغوب به مشتری بوده و در تلاش است با با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا نه تنها کیفیت کالای خود را بالا ببرد بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی کند. در راستای رضایت مندی مشتریان این برند، نمایندگی چینی بهداشتی رز تمامی محصولات خود را با گارنتی معتبر ارائه میکند. همچنین برای نصب محصول خریداری شده نصابان حرفه ای خود را به محل اعزام می کند.

قیمت محصولات چینی بهداشتی رز در شیراز

چینی بهداشتی رز با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. قیمت چینی بهداشتی رز بسته به نوسانات بازار، نوع و مدل محصول انتخابی، هزینه باربری و … میتواند متفاوت باشد. بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات این برند با نمایندگی هایی که در جدول فوق معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *