نمایندگی پلی ران در شیراز

نمایندگی پلی ران در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

وب سایت شیراز کناف در لیست زیر به معرفی نمایندگی پلی ران در شیراز می پردازد. اگر به دنبال خرید اتصالات و لوله از جنس پلیمر هستید، به نمایندگی های مندرج در لیست زیر مراجعه کنید.

نمایندگی پلی ران در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 شرکت الگو انرژی شیراز، فرهنگ شهر، نبش خیابان روزبه، 200 متر بعد از میدان احسان، جنب ساختمان سرامزا، ساختمان اتوسان طبقه 1، واحد 1 07136302930
09177006547

قیمت محصولات پلی ران در شیراز چقدر است؟

قیمت محصولات پلی ران در شیراز با توجه نوع و مدل لوله و اتصالات انتخابی، هزینه نصب و … تعیین می شود. اگر به دنبال قیمت لوله ها و اتصالات برند پلی ران هستید، در لیست بالا با نمایندگی های مندرج در آن تماس گرفته و ضمن مشورت با کارشناسان فروش، از قیمت محصول انتخابی خود مطلع شوید.

اگر به دنبال خرید تجهیزات ساختمانی در شیراز از برندهای دیگر هستید، اطلاعات آدرس و شماره تماس فروشگاه های معتبر در این زمینه را در لینک درج شده قرار داده ایم.

قیمت محصولات پلی ران در شیراز چقدر است؟

انواع محصولات شرکت پلی ران

پلی ران با بیش از نیم قرن تجربه، معتبرترین تولید کننده ی تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد استفاده در سیستم های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و آبرسانی تحت فشار می باشد. این برند تمام محصولات خود را در بالاترین استانداردهای ممکن به شما عزیزان ارائه می نماید.

انواع محصولات شرکت پلی ران

کلام آخر

در این لیست تلاش کرده ایم شما را با نمایندگی های رسمی پلی ران در شیراز آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *