نمایندگی لوازم خانگی بست در شیراز

نمایندگی لوازم خانگی بست در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی لوازم خانگی بست در شیراز می پردازیم. این برند با تولید لوازم خانگی با کیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در بازار فروش و در بین رقبا خود داشته باشد.

شرکت بست BOST با تولید لوازم خانگی با کیفیت، بهره گیری از علم متخصصین در این زمینه، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در خط تولید و … توانسته یکی از برندهای پرفروش در بازار باشد. به درخواست کاربران گرامی ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های رسمی فروش برند بست در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی لوازم خانگی بست در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
لوازم خانگی مولایی شیراز، بلوار هفت تنان، بلوار نیستان، نبش کوچه 41 07137320065

قیمت محصولات برند بست در شیراز

محصولات برند بست bost با توجه به نوع کالای انتخابی، هزینه نصب، هزینه حمل و نقل محاسبه می شود. اگر به دنبال لیست قیمت لوازم خانگی بست هستید، به جدول فوق مراجعه کرده و با تماس با نمایندگی رسمی فروش آن ضمن مشورت با کارشناسان فروش مجموعه، از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت محصولات برند بست در شیراز

خرید اقساطی لوازم خانگی بست در شیراز

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی bost با توجه به دستورالعمل های شرکت ارائه می شود. معمولا درصدی از قیمت کالا در زمان خرید باید پرداخت شود و مابقی آن طی دو الی سه چک از شما دریافت می شود.

خرید اقساطی لوازم خانگی بست در شیراز

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی از برندهای دیگر هستید، ما در لینک درج شده آدرس و شماره تماس بهترین فروشگاه در شیراز را قرار داده ایم.

انواع محصولات برند بست bost

لوازم خانگی برند بست در شیراز که در نمایندگی های رسمی آن به فروش می رسند عبارت است از:

  • تلوزیون
  • ماشین لباسشویی
  • اجاق گاز
  • جاروبرقی
  • یخچال و فریزر

خدمات پس از فروش لوازم خانگی بست

محصولاتی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند باید توسط کارشناسان مجموعه انجام شوند تا از گارانتی محصول برخوردار شوید. در این صورت، تعمیر و تعویض قطعات توسط نمایندگان مجاز نمایندگی انجام می شود.

  • تعویض محصول با یک ماه بدون هیچ گونه قید و شرط
  • تعویض رایگان در صورت خرابی تا سه ماه
  • 6 ماه ضمانت تعمیر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان لوازم خانگی بست در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *