شیرآلات پارسیان در شیراز

نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

شیرآلات یکی از مهمترین رکن های موجود در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … است. با خرید شیرآلات بهداشتی باکیفیت خیال خود از خرابی شیرآلات راحت می کنید. شیرآلات پارسیان یکی از پرفروش ترین برندهای تولید کننده انواع شیرآلات در ایران هستند. نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز در جدول زیر به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته اند. با ما همراه شوید..

نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز

گروه تولیدی شیرآلات پارسیان با نزدیک به دو دهه تجربه تولید در زمینه انواع شیرآلات ساختمانی و ملزومات جانبی توانسته است در بین مشتریان جایگاه خوبی داشته باشد. مزیت رقابتی شیرآلات پارسیان تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات است. رنگ های فانتزی و سبک‌های نو در بسیاری از مدل‌های این برند دیده می‌شود. شیرآلات پارسیان نامی آشنا در بین تمام مردم است. این برند توانسته در این چندین سال با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک رضایت مشتریان خود جلب نماید. شیرآلات پارسیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در خاورمیانه میباشد تاکید این کارخانه همواره بر روی کیفیت میباشد. نمایندگی های فعال این برند در جدول زیر معرفی شده اند.

نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز

نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز

لیست نمایندگی های شیرآلات پارسیان در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 بازرگانی پویان سپهر شیراز شیراز، بلوار رحمت، حد فاصل چهارراه عدالت و سر سپاه 07138251992
2 تجهیزات نوین ساختمانی لارکو شیراز شیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره فارس 07136483630
3 گروه مدام (پورسجادی) شیراز شیراز، پل معالی آباد، ابتدای بلوار میرزای شیرازی، روبروی بانک صادرات 07136240000

قیمت محصولات برند پارسیان در شیراز

شیرآلات بهداشتی پارسیان با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. در نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز میتوانید تنوع محصولات را به راحتی مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت شیرآلات پارسیان بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد. اما به صورت حدودی میتوان شروع قیمت شیرآلات این برند را از 1 میلیون تومان در نظر گرفت.

خرید شیرآلات پارسیان در شیراز

گروه تولیدی شیرآلات پارسیان در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از بسته بندی و خروج از خط تولید، تحت سخت ترین تست های کنترل کیفیت قرار می گیرند. اخذ گواهینامه ایزو 9001 و 14001، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران و استاندارد اروپا مهر تاییدی بر کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت است. کارخانه شیرآلات پارسیان همیشه توجه به کیفیت کالا در زمینه های مختلف شیر ساختمانی، تجهیزات حمام و … دارد.
میتوان گفت یکی از دلایل اصلی که رضایت مشتریان خود را تاکنون جلب کرده است، توجه به همین اصول میباشد. برای خرید محصولات پارسیان باید به نمایندگی های فعال شیرآلات پارسیان در سراسر ایران مراجعه کنید تا هم جنس اصلی را خریداری کرده و هم بتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که محصولات پارسیان با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و دارای استاندارهای بین المللی است.

خدمات پس از فروش شیرآلات پارسیان در شیراز

محصولات پارسیان دارای بالاترین کیفیت بوده و دارنده نشان استاندارد اروپا ce است. شرکت صنعت شیرآلات بهداشتی پارسیان تلاش دارد که به صورت شبانه روز با حمایت شما مشتریان عزیز بتواند با سربلندی در زمینه تولید شیرآلات بدرخشد. اگر از نمایندگی شیرآلات پارسیان در شیراز خرید کنید نه تنها از اصالت کالا مطمئن خواهید بود بلکه میتوانید باز خدمات پس از فروش این برند معتبر نیز استفاده کنید. از این رو خدمات پس از فروش شیرآلات پارسیان در شیراز با 5 سال ضمانت برای شما عزیزان در نظر گرفته می‌شود.

خدمات پس از فروش شیرآلات پارسیان در شیراز

خدمات پس از فروش شیرآلات پارسیان در شیراز

محصولات برند پارسیان

کارخانه پارسیان در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند پارسیان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انواع دوش حمام پارسیان
  • شیر ظرفشویی پارسیان
  • شیر حمام پارسیان
  • شیرآلات اهرمی پارسیان
  • شیرآلات هوشمند پارسیان
  • شیرآلات بیمارستانی پارسیان

اگر به دنبتل دیگر برندهای شیرهای بعداشتی هستید، میتوانید به فروشگاه های معتبر شیرآلات بهداشتی در شیراز که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *