شیرآلات شیبه در شیراز

نمایندگی شیرآلات شیبه در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

شیرآلات یکی از مهمترین رکن های موجود در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … است. شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه در شیراز و سایر شهرستان ها نزدیک به نیم قرن سابقه تولید، همراه با فن آوری روز دنیا و بهره گیری از تخصص مدیران و مهندسین مجرب، همواره سعی کرده تا در تامین خواسته های مصرف کنندگان داخلی و خارجی پیش قدم باشد. در ادامه نمایندگی های فعال شیرآلات شیبه در شیراز را به شما معرفی می کنیم.

لیست نمایندگی های شیرآلات شیبه در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس فروشگاه شماره تماس
1 بازرگانی پویان سپهر شیراز شیراز، بلوار رحمت، حد فاصل چهارراه عدالت و سر سپاه 07138251992
2 تجهیزات نوین ساختمانی لارکو شیراز شیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره فارس 07136483630
3 گروه مدام (پورسجادی) شیراز شیراز، پل معالی آباد، ابتدای بلوار میرزای شیرازی، روبروی بانک صادرات 07136240000

نمایندگی های فروش شیرآلات شیبه در شیراز کجاست؟

شیرآلات بهداشتی شیبه مطابق با استاندارد ملی برگرفته از استانداردهای BS و DIN و گواهی مدیریت کیفیت ISO  از موسسه SGS سوئیس و همچنین استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و تخت نظارت همیشگی آزمایشگاه مجهز شرکت تولید می شود تا در کنار حفظ سلامتی مصرف کنندگان عزیز، سادگی نصب و مصرف بهینه آب رعایت شود. میتوان گفت یکی از علل های اصلی که رضایت مشتریان خود را توانسته تاکنون حفظ کند وجود همین اصل است. برای خرید محصولات شیبه باید به نمایندگی های فعال شیرآلات شیبه در شیراز مراجعه کنید تا هم جنس اصلی را خریداری کرده و هم بتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر استفاده کنید.

خدمات پس از فروش شیرآلات شیبه در شیراز

شرکت شیرآلات شیبه داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره تلاش میکند تا بتواند اصول مشتری مداری را رعایت کرده و نام خود را با افتخار در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی به کار ببرد. در این راستا محصولات شرکت شیبه تا 5 سال گارانتی دارد تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات شرکت اقدام نمایند. اگر از نمایندگی شیرآلات شیبه در شیراز خرید کنید نه تنها از اصالت کالا مطمئن خواهید بود بلکه میتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر نیز استفاده کنید.

خدمات پس از فروش شیرآلات شیبه در شیراز 

اگر به دنبال شیرآلات بهداشتی ساختمانی دیگری هستید میتوانید آن را در فروشگاه های معتبری که در لینک درج شده معرفی شده اند مشاهده کنید.

محصولات شیرآلات شیبه

کارخانه شیبه در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند شیبه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شیر ظرفشویی شیبه
  • شیر حمام شیبه
  • شیرآلات توکار شیبه
  • شیر توالت شیبه
  • شیر روشویی شیبه
  • شیرآلات ساختمانی شیبه

قطعات شیرآلات شیبه

خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی شیبه به در خواست نصب ،درخواست سرویس ،درخواست بازدید فنی و کارشناسی اشاره دارد. شیرآلات بهداشتی شیبه مطابق با استاندارد ملی برگرفته از استانداردهای BS و DIN و گواهی مدیریت کیفیت ISO از موسسه SGS  سوئیس تولید می شود، پس میتوان گفت که یکی از با کیفیت ترین شیرآلات را تولید میکند. برای استفاده از خدمات پس از فروش این برند و استفاده از قطعات اصلی آن باید حتما از نمایندگی های معتبر شیرآلات شیبه در شیراز خرید کنید.

قیمت شیرآلات شیبه در شیراز

شیرآلات شیبه با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. در نمایندگی شیرآلات شیبه در شیراز میتوانید تنوع محصولات را به راحتی مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت شیرآلات شیبه بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت شیرآلات شیبه در سال 1401 با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.