نمایندگی شیرآلات درخشان شیراز

نمایندگی شیرآلات درخشان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

شیرآلات یکی از موارد الزامی در هر خانه ای است. استفاده از شیرآلات مرغوب به شما کمک میکند تا هم آشپزخانه خود را زیبا کنید و از کیفیت کالای خریداری شده مطمئن باشید. شیرآلات درخشان با سابقه بسیار خوب خود یکی از برند های معتبر در این زمینه است. در جدول زیر با نمایندگی های فعال شیرآلات درخشان در شیراز بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه شوید.

لیست نمایندگی های شیرآلات درخشان در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 فروشگاه تجهیزات آشپزخانه احمدی شیراز، بلوار صنایع، جنب زیر گذر 07136220072
2 کلینیک ساختمانی عرفانیان شیراز، بلوار رحمت، نبش کوچه 42 07138264109
07138255441
09170640179

شیرآلات بهداشتی درخشان

شرکت درخشان در سال 1367 به عنوان یک شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی و لوازم آشپزخانه تاسیس شده است. این شرکت توانسته با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی دنیا تولیدات خود را با کیفیت و طراحی ویژه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. شرکت شیرآلات درخشان با ایجاد زیر مجموعه پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان به عنوان پپشتوانه ای مطمئن زمینه خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی را ایجاد کرده است.

اگر به دنبال فروشگاه های شیرآلات بهداشتی در شیراز هستید به لینک درج شده سر بزنید.

نمایندگی شیرآلات درخشان شیراز

محصولات درخشان

شرکت درخشان با تولید محولات متنوع و ارائه آن به نمایندگی های معتبر خود در زمینه مشتری مداری جایگاه ویژه ای دارد. تمام محصولات زیر در نمایندگی های درخشان در شیراز و یا سایر شهرها یافت می شود.

  • انواع شیرآلات درخشان (شیرآلات درخشان مدل پرنس، شیرآلات درخشان مدل آوا، شیرآلات درخشان مدل نادیا، شیرآلات درخشان مدل جزیره، شیرآلات درخشان مدل بیوتی)
  • انواع شیرآلات ظرفشویی ذرخشان
  • انواع هود درخشان
  • انواع فر توکار درخشان
  • انواع سینک درخشان

خدمات پس از فروش محصولات درخشان

شرکت درخشان با هدف مشتری مداری توانسته جایگاه ویژه در بازار داشته باشد. خدمات پس از فروش این شرکت شامل 5 سال گارنتی است تا مصرف کننده با خیالی راحت نسبت به خرید محصولات مورد نظر اقدام کند. با خرید از نمایندگی های معتبر این برند میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

قیمت شیرآلات درخشان در شیراز

قیمت شیرآلات این برند بسته به مدل انتخابی شما متفاوت است. در نمایندگی های معتبر شیرآلات درخشان میتوانید از قیمت درست کالا مطمئن باشید و آن را با خیال راحت خریداری نمایید.

سپاس از توجه شما.