نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز

نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

یکی از مهم ترین ارکان آشپزخانه و سرویس بهداشتی شیرآلات است که برندهای مختلفی در زمینه تولید آن فعالیت می‌کنند. نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز با بهره مندی از با استعداد ترین متخصصان داخلی و تجربه مهندسین خارجی انواع مختلف شیرآلات را برای مشتریان خود عرضه کرده است. شیرآلات جاستایم نامی آشنا در بین تمام مردم است. این برند توانسته در این چندین سال رضایت مشتریان خود را حفظ کند. در جدول زیر نمایندگی های فعال شیرآلات جاستایم در شیراز قرار گرفته است.

نمایندگی فعال شیرآلات جاستایم در شیراز

نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس فروشگاه شماره تماس
1
تجهیزات مدرن ساختمانی اوپال شیراز، خیابان قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر 07136284435 
07136284439
09172160016

قیمت شیرآلات justime در شیراز

محصولات نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. در نمایندگی های این برند که در جدول بالا معرفی شده است تمام مصولات این برند وجود دارد. بسته به مدل انتخابی شیرآلات قیمت آن نیز متفاوت است. میتوانید برای اصلاع دقیق از قیمت شیرآلات جاستایم در سال 1401 با شماره های مندرج در جدول تماس بگیرید.

خرید شیرآلات جاستایم در شیراز

شیرالات جاستایم ساخت تایوان است و دارای پنج سال گارانتی است. شیرآلات جاستایم برنده جایزه های مختلف طراحی از آلمان و ژاپن بوده است. میتوان گفت یکی از علل های اصلی که رضایت مشتریان خود را توانسته تاکنون حفظ کند توجه به همین اصل است. برای خرید محصولات جاستایم در شیراز باید به نمایندگی های فعال شیرآلات جاستایم در شیراز مراجعه کنید تا هم جنس اصلی را خریداری کرده و هم بتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که محصولات جاستایم با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و دارای استاندارهای بین المللی است.

اگر به دنبال شیرآلات بهداشتی ساختمانی دیگری هستید میتوانید آن را در فروشگاه های معتبری که در لینک درج شده معرفی شده اند مشاهده کنید.

خرید شیرآلات جاستایم در شیراز

خدمات پس از فروش شیرآلات بهداشتی جاستایم در شیراز

شرکت شیرآلات جاستایم داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره تلاش میکند تا بتواند اصول مشتری مدایری را رعایت کرده و نام خود را با افتخار در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی به کار ببرد.
در این راستا محصولات جاستایم را تا 5 سال گارانتی می نماید تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات شرکت اقدام نمایند. اگر از نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز خرید کنید نه تنها از اصالت کالا مطمئن خواهید بود بلکه میتوانید باز خدمات پس از فروش این برند معتبر نیز استفاده کنید.

محصولات برند جاستایم  در شیراز

کارخانه جاستایم در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند جاستایم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دوش حمام جاستایم
  • شیر ظرفشویی جاستایم
  • شیر حمام جاستایم
  • شیرآلات اهرمی جاستایم
  • شیرآلات هوشمند جاستایم
  • شیرآلات روشویی جاستایم

جمع بندی نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز

تعدادی نمایندگی شیرآلات جاستایم در شیراز را در این لیست از شیراز کناف به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت شیرآلات جاستایم در شیراز 1403 را بگیرید.