نمایندگی سینک گرانیت در شیراز

نمایندگی سینک گرانیت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی سینک گرانیت در شیراز می پردازیم. اگر قصد خرید سینک گرانیتی اصل و نشکن را دارید پیشنهاد می کنیم به یکی از نمایندگی هایی که در ادامه معرفی می کنیم مراجعه نمایید.

خرید و فروش سینک های گرانیتی در شیراز توسط فروشگاه های معتبر انجام می شود. برای این که محصولی با کیفیت و اصل خریداری کنید بهتر است با مراجعه به نمایندگی هایی که آدرس و شماره تماس آنها را در جدول زیر قرار داده ایم ضمن اطمینان از اصالت کالا از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

نمایندگی سینک گرانیت در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
کلینیک ساختمانی طاها تهویه شیراز، گلدشت حافظ، خیابان هاتف، اواسط خیابان هاتف، طاها تهویه 09306532372
07191090029
2
فروشگاه تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی مشعل شیراز، چهارراه پارامونت، ابتدای قصردشت، دقیقا روبروی کوچه 2 09177101978
07132353606
09309008674
09360678370

قیمت سینک گرانیت در شیراز چقدر است؟

قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی با توجه به ابعاد آن، کیفیت مواد اولیه مصرفی، هزینه حمل و نقل، هزینه نصب و … محاسبه می شود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت سینک مورد نظر با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در مجموعه از قیمت سینک گرانیتی انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت سینک گرانیت در شیراز چقدر است؟

فروش سینک گرانیتی در شیراز

سینک های گرانیتی که به تازگی جای خود را در بازار فروش باز کرده است از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. فروش سینک های گرانیتی در شیراز منحصرا توسط فروشگاه ها و یا شرکت هایی که در جدول فوق معرفی کرده ایم انجام می شود. شما نیز اگر قصد خرید این کالا را دارید بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید.

اگر به دنبال خرید تجیهزات آشپزخانه هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات فروشگاه های معتبر در این زمینه را درج کرده‌ایم.

سینک گرانیتی اصل و نشکن

سینک هایگرانیتی در واقع از دو ماده اولیه پلیمری و سنگ یا فقط مواد پلیمری ساخته می شوند. این سینک ها که از تنوع بسیار بالایی از نظر رنگ و ابعاد برخوردار هستد مقاوت بسیار بالایی در برابر ضربه و شکنندگی دارند. از این رو توانسته اند جای سینک های قدیمی را بگیرند. در ادامه برخی از نمونه های سینک های گرانیت را با هم مشاهده می کنیم.

سینک گرانیتی اصل و نشکن سینک گرانیتی اصل و نشکن

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *