لیست شرکت بازسازی ساختمان در شیراز

بازسازی ساختمان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس شرکت

بازسازی خانه با توجه به افزایش قیمت خانه های نوساز و همچنین تمایل مردم به زندگی زیباتر و امن تر این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید برای انواع نیازها مثل کهنه بودن ساختمان و از کار افتادن سازه ها دست به بازسازی خانه در شیراز بزنید. حتی اگر کوراسیون و نقشه خانه را دوست ندارید می توانید با یک نقشه تازه، خانه ای نو خلق کنید و رنگ و رویی تازه به ساختمان قدیمی محل زندگی خود بدهید.

هزینه بازسازی ساختمان در شیراز چقدر است؟

هزینه بازسازی منزل به دلیل عوامل مختلف برای هر پروژه متفاوت است و این امر تعیین استانداردی برای هزینه بازسازی خانه را دشوار می‌کند. بنابراین برای شفافیت بیشتر، لازم است که درک روشنی از عوامل موثر بر هزینه بازسازی ساختمان در سال 1401 داشته باشیم. که عبارتند از:

  • مدت زمان پروژه
  • مصالح مورد استفاده
  • شرایط محیطی محل بازسازی
  • دستمزد متخصصان

هزینه بازسازی خانه در شیراز

بهترین پیمانکاران بازسازی خانه در شیراز

برای بازسازی خانه های قدیمی که دیگر استقامتی ندارد بهتر است از پیمانکار خوب استفاده کنید تا پروژه در زمان مشخص و با متریال باکیفیت تحویل شما داده شود. پیمانکاران حرفه در این زمینه میتوانند با تکنیک های خود جوز ساخت و بازسازی را در کمترین زمان ممکن بگیرند. اطلاعات آدرس و شماره تماس این افراد در جدول زیر قرار گرفته است.

لیست شرکت های تعمیر و بازسازی ساختمان در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 ژوبین دکور شیراز، بلوار بعثت، بین کوچه 8 و 10 07136476835
2 دکوراسیون داخلی لگو شیراز، پل معالی آباد به سمت تاچارا، بلوار بهشت، مجتمع تجاری ارکیده 07136359903
3 گالری دکورات شیراز، ابتدای بلوار استقلال، نبش کوچه 4 07132335594
4 آتلیه معماری احمدرضا روزبه شیراز، قدوسی غربی، روبروی بانک ملی، ساختمان آجرنما، طبقه دوم 09120750930
5 گروه معماری واحه شیراز، معالی آباد، بعد از ورودی سوم گلدشت معالی آباد 07136341960
6 دفتر مهندسی طراحی ساختمان مهندس فاطمه بهاری شهرصدرا، خیابان پاسداران، روبروی پمپ گاز، ساختمان یاقوت، طبقه دوم، واحد چهار 07136431253
7 گروه طراحی پازل شعبه یک : چهار راه ریشمک، ساختمان امیرکبیر، طبقه زیر زمین، واحد 113
شعبه دو : چهار راه ریشمک، سر نبش کوچه 20 باهنر شمالی، طبقه فوقانی فروشگاه اوستا
07138388024
07138428111
8 دکو شاین شیراز، خیابان ذوالانوار شرقی، نبش کوچه 12 07132305018
9 دفتر فنی مهندسی شیراز ملک شیراز، میدان آزادی ( فلکه گاز )، ابتدای خیابان جهاد سازندگی 07132273004
10 دکوراسیون ساوا شیراز، معالی آباد، مجتمع گاندی، طبقه سوم، واحد 42 07136246315
09177106915
11 دفتر ساختمانی و فنی مهندسی پریسا سنجانکی
(طراحی، اجرا و نظارت)
شعبه1: شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نیلوفر 5، کوچه نسترن 8/6، ساختمان امیر
شعبه2: صدرا، بلوار پاسداران، روبروی اکو پارک، ساختمان سزار، طبقه 2، واحد 15
07136391870
09361584405
12 گروه توسعه املاک شیراز شیراز، فرهنگ شهر، حدفاصل کوچه 29 و 27 07136317920

بازسازی ساختمان های قدیمی در شیراز

هر ساختمانی دارای یک عمر مفید می باشد. بازسازی ساختمان های قدیمی ایرانی به دلیل وجود حوادثی مانند سیل و زلزله حائز اهمیت است. همچنین این ساختمان ها علاوه بر تخریب چهره شهر می توانند آسیب هایی به شهروندان بزنند. به همین دلیل، بازسازی ساختمان های قدیمی، تعمیرات ساختمان و خانه های قدیمی و همچنین نوسازی و بازسازی خانه های فرسوده و کلنگی بسیار مهم است و باید هر چه سریع تر انجام شود. عمر مفید برج ها و سازه های آپارتمانی و همچنین خانه ها در ایران به طور میانگین بین 50 الی 60 سال است. این عدد با توجه به کیفیت مصالح، روش معماری و بازه زمانی تعمیرات می تواند افزایش و یا کاهش داشته باشد.

اگر قصد نو کردن خانه خود را دارید با شرکت های مشارکت در ساخت شیراز در ارتباط باشید. اسامی این شرکت ها در لینک درج شده قرار گرفته است.

اصول بازسازی ساختمان چیست؟

از اصول بازسازی ساختمان می‌توان به اهمیت برنامه‌ریزی برای پروژه اشاره کنیم؛ سعی کنید برنامه کاملا مشخص داشته باشید و هزینه‌ها را واقعی حساب کنید. اگر در این زمینه مهارت ندارید، حتماً از خدمات شرکت‌های مشاور حرفه‌ای استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید. اسامی این شرکت ها در شهر شیراز را در جدول فوق آورده ایم.

بازسازی خانه های شیراز به چه صورت است؟

بازسازی خانه زمانی انجام می شود که شما به هر دلیلی بدون از نو ساختن منزل قصد تغییرات و یا نو کردن آن را دارید. بازسازی می تواند نو کردن خانه های بسیار قدیمی باشد و یا حتی تغییر ساخت و ساز داخلی یک خانه نو.

مراحل تعمیر و بازسازی ساختمان در شیراز

بازسازی ساختمان به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

  • بازسازی و مرمت بخش های اصلی که در استحکام بنا تاثیر دارد.
  • مرمت و بازسازی قسمت های قابل دید برای زیبایی و نوسازی تجهیزات ساختمان

قوانین بازسازی ساختمان چیست؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در هر پروژه ساختمانی، اطلاع از قوانین سازمان‌ها و نهاد‌های ناظر بر امر ساخت و ساز، مانند شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان است. در قوانین بازسازی ساختمان آمده است اگر قصد انجام تغییرات جزئی در نما یا وضعیت داخلی ساختمان را دارید، نیاز هیچ‌گونه مجوزی نداریم، در حالی که اگر تغییرات مورد نظر ما کلی‌تر و در قسمت‌های اصلی سازه یا ترکیب بنای اصلی باشد، باید از شهرداری برای این تغییرات مجوز بگیریم. برای مثال انجام هرگونه تغییر در دیوار‌های اصلی، وضعیت راه پله‌ها، وضعیت پارکینگ و … نیازمند اخذ مجوز از شهرداریست.

قوانین بازسازی ساختمان چیست؟

دلایل بازسازی کردن ساختمان چیست؟

همانطور که می دانید سازه های قدیمی پس از مدتی سست شده و نمی‌توانند در برابر حوادثی مانند زلزله مقاوم بوده و امنیت اعضای خانه را حفظ کنند. به همین جهت شما باید جهت بازسازی ساختمان شیراز اقدام کرده و این مشکلات را حل کنید.

دلیل دیگری که می تواند بازسازی خانه های قدیمی را توجیه کند ارزش خانه های نوساز در نزد مردم است.

یکی دیگر از دلایل بازسازی خانه های قدیمی شیراز می تواند تلاش برای نگهداری آن ها باشد. شما با بازسازی منزل شیراز می‌توانید عمر منزل خود را برای سال ها بعد تضمین کند.

و دلیل آخر برای بازسازی منزل می‌تواند تغییر دکوراسیون باشد. در بسیاری از خانه های قدیمی به عنوان مثال آشپزخانه اوپن تعریف نشده است و این در حالی است که آشپزخانه اوپن بخش مهمی از هر آشپزخانه مدرنی است.

مراحل اصلی بازسازی ساختمان را در لینک درج شده میتوانید بخوانید.

علت زمانبندی پروژه در پروسه نوسازی ساختمان

زمان بندی به کارها نظم می بخشد و از سردرگمی جلوگیری می کند. علاوه بر آن روند اجرای پروژه با سرعت بیشتری صورت می پذیرد و از صرف هزینه های اضافی ممانعت می گردد.

جمع بندی بازسازی ساختمان در شیراز

این لیست از شیراز کناف را به معرفی مراکز بازسازی ساختمان در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید برای استعلام قیمت بازسازی ساختمان در شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری