فروش و نصب فن کویل در شیراز

فروش و نصب فن کویل در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس نمایندگی

مراکز فروش و نصب فن کویل در شیراز را می شناسید؟ فن کویل ها دارای انواع مختلفی از نظر محل نصب، شکل ظاهری و نوع کاربری می‌باشند و هدف آنها جلوگیری از انتقال آلودگی بین اتاق ها و به وجود آوردن یک سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی برای مکان های آپارتمانی و ویلای است. در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش و نصب فن کویل در شیراز را جمع آوری کرده ایم.

فروش بهترین فن کویل سقفی در شیراز

روش کار این نوع فن کویل ها در زمستان هوای گرم را تولید کرده و در تابستان هوای سرد و مطبوعی را ایجاد می نمایند. کارکرد این نوع فن کویل ها با حرکت آب سرد و گرم به درون کویل آنها شروع به فعالیت می کند و به این ترتیب، جریان هوا تولید شده و از طریق کانال های متعدد وارد محیط می گردد. محل نصب فن کویل های سقفی در سقف های کاذب شیراز است.

فروش بهترین فن کویل سقفی در شیراز

مراکز فروش و نصب فن کویل در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1
فروشگاه تاسیساتی پیلوت شیراز، بلوار پاسداران، خیابان باغ حوض، نبش کوچه 1 07138207716
09178172100
2
بازرگانی اسدی شیراز، بلوار میرزای شیرازی، جنب زیر گذر صنایع، بازرگانی اسدی 09177159070
3
فروشگاه بزرگ مصالح ساختمانی آتای
(بازرگانی آتای)
شیراز، بلوار امیرکبیر، قبل از پل امام حسن مجتبی، کوچه 36، انتهای کوچه 09170404409
09171048602
09175656926
09174918602
09179114942

امکان خرابی در ف کویل ها نیز وجود دارد و اگر به دنبال تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه هستید در جدول زیر آدرس و شماره تماس آنها قرار داده شده است:

لیست بهترین تعمیرکاران فن کویل در شیراز

ردیف نام  آدرس شماره تماس
1
تعمیرکار قاسم جعفری شیراز 09179208955
2
عباس فرهادی شیراز 09176128463

نمایندگی های فروش و تعمیرات فن کویل شیراز چه خدماتی ارائه می دهند؟

به طور کلی نمایندگی های فعال در این زمینه، خدمات زیر را به شما عزیزان ارائه  می دهند:

  • فروش فن کویل
  • ترسیم و طراحی نقشه های لوله کشی فن کویل
  • اجرای کانال کشی فن کویل
  • سرویس فن کویل
  • تعمیر فن کویل

فروش فن کویل در شیراز

شما میتوانید علاوه بر خرید فن کویل، داکت، دریچه، شیلنگ فن کویل و سایر تجهیزات نصب و راه اندازی انواع فن کویل را از نمایندگی های فروش فن کویل شیراز که در جدول بالا معرفی شده اند تهیه نمایید.

ترسیم و طراحی نقشه های لوله کشی فن کویل در شیراز

اصلی ترین بخش اجرای سیستم های فن کویل طراحی کانال ها و ترسیم نقشه داکت های آن میباشد. که بتواند کمترین هزینه و بشترین کارایی را داشته باشد. طراحی و محاسبه دقیق اصولی فقط از طریق کارشناس متخصص و با تجربه انجام میگیرد و به هیچ عنوان توسط کانال ساز تجربی امکان پذیر نمی باشد.

اجرای کانال کشی فن کویل (داکت اسپیلت) در شیراز

اساسی ترین موضوع در زیر سازی سیستم داکت اسپلیت موضوع کانال کشی می‌باشد. کانال داکت اسپلیت باید کمترین هدررفت انرژی و فضا را داشته باشد و بتواند حداکثر کارایی خود را به منظور انتقال جریان هوا به نمایش بگذارد.

سرویس فن کویل در شیراز

سرویس فن کویل باید توسط سرویسکار انجام شود تا باعث ایجاد خسارت به دستگاه نشود. اصلی ترین بخش سرویس فن کویل رسوب گیری آن می باشد.

تعمیر فن کویل در شیراز

با توجه به اینکه فن‌ کویل‌ها همانند دیگر تجهیزات سرمایشی به‌ مرور زمان فرسوده شده و بازدهی آن‌ ها کاهش می‌ یابد؛ نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می‌کنند. تعمیر و نگهداری فن کویل موجب می‌شود که بازدهی آن افزایش‌ یافته و همچنین احتمال بروز مشکلات جدی و هزینه‌ های سنگین کاهش یابد.

جمع بندی فروش و نصب فن کویل در شیراز

در این لیست از شیراز کناف مراکز فروش و نصب فن کویل در شیراز را شناختید. برای اطلاع از قیمت فروش و نصب فن کویل در شیراز و نمایندگی های فن کویل در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری