فروش جاروبرقی مرکزی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

جاروی مرکزی در واقع به یک سیستم قوی مکنده گفته می شود که دارای یک موتور مرکزی است و به هر واحد وصل شده است. در هر واحد تعداد پریز در نقاط مختلف خانه دیده می شود که با وصل کردن لوله جارو برقی به آنها می توانید خانه را جارو کنید. اگر به دنبال مراکز فروش جاروبرقی مرکزی در شیراز هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

جاروبرقی مرکزی در شیراز

سیستم جاروی مرکزی با پیشرفت تکنولوژی به وجود آمده است. این جاروبرقی ها کاملا بدون صدا است و حتی موتور آن نیز صدایی نمیدهد. این کار میتواند به هر چه راحت تر کردن جارو کردن خانه کمک کند. اگر قصد دارید از این سیستم پیشرفته استفاده کنید به مراکز فروش و اجرای این جاروبرقی ها مراجعه کنید. در مراکز فروش و اجرای جارو مرکزی میتواند انواع مختلف این سیستم را دیده و خریداری کنید. در جدول زیر بهترین مراکز فروش و اجرای جاروی مرکزی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

مرکز فروش و اجرای جاروی مرکزی در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 جاروی مرکزی آسایش شیراز 09175627417

قیمت جاروی مرکزی در شیراز

سیستم جاروی مرکزی به عنوان یک تجهیزات ساختمانی جدید و کارآمد است که میتواند نیاز هر ساختمانی را برطرف کند. بسته به موتور جاروی مرکزی، دستمزد نصابان، نوسانات ارزی و … قیمت این جاروبرقی ها متفاوت است. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت جاروهای مرکزی با شماره های مندرج در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

تفاوت جارو برقی معمولی با جاروی مرکزی

جارو برقی معمولی نیز مکش های بسیار قوی دارند اما صدا زیادی را تولید میکنند. جارو مرکزی نه تنها که مکش بسیار قوی دارد بلکه بدنون هیچ صدایی کار میکند. در جاور برقی معمولی باید کیسه جارو برقی را با هر دفعه پر شدن خالی کنیم اما در سیستم جاروی مرکزی نیازی به انجام این کار نیست. یکی دیگر از موارد جالب توجه این است که امکان استفاده چند نفر به صورت همزمان از سیستم جاروی مرکزی وجود دارد.

مزایای جاروی مرکزی

  • سهولت در استفاده
  • پیشگیری از بروز آلرژی
  • عدم آلودگی صوتی

جمع بندی فروش جاروبرقی مرکزی در شیراز

در این لیست از شیراز کناف شما را با تعدادی از مراکز فروش جاروبرقی مرکزی در شیراز آشنا کردیم. برای استعلام قیمت فروش جاروبرقی مرکزی در شیراز 1403 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری