فروش ابزار فرز در شیراز

فروش ابزار فرز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس فروشگاه

دستگاه فرز یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار صنعتی است که انواع مختلفی دارد و از آنجایی که بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کارها را در حوزه آهنگری و… انجام دهید برای خرید دستگاه فرز این مطلب از وب سایت شیراز کناف را از دست ندهید. بهترین مراکز فروش ابزار فرز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس در جدول زیر قرار گرفته است.

فروش ابزار فرز در شیراز

ابزار فرز و دستگاه فرز برای تراشکاری، حکاکی، پولیش کردن، شکل دادن چوب و فلز و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود اگر کاربردهای وسیع و فراگیر بودن روند فرزکاری باعث شده تا انواع گوناگونی از این ابزار طراحی و تولید شود. اگر به دنبال ابزار فرز در شیراز هستید باید به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تا از کیفیت کالا خریداری شده اطمینان کلامل داشته باشید.

لیست فروشگاه فروش دستگاه فرز در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
ابزارآلات شهسواری شیراز، میدان قصردشت، ابتدای بلوار میرزای شیرازی، سمت چپ 09178575807
09392070265
07136309835
2
فروشگاه نظیری 110
ابزار تراش
شیراز، فلکه فرودگاه، ابتدای امیرکبیر، کوچه 1 09175844721
07138213965

انواع دیسک برشی در شیراز

  • دیسک سیمی فرچه ای : این نوع از دیسک کاربرد تمیز کردن فلز و زدودن زنگ زدگی از روی سطح فلزات را دارد.
  • دیسک کاربید سیلیکون : به منظور تمیز کردن سطح فلزات و همچن تیز کردن مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دیسک الماسی : گزینه ی مناسبی برای بریدن بتن، سنگ و کاشی می باشد.
  • آلومینیوم اکسید: مناسب برای کار بر روی چوب و همچنین پرداخت و ساییدن میلگرد و پیچ می باشد.
  • فیبری : بیشتر به منظور ساییدن زنگ استفاده می شود.

اگر به دنبال ابزار فروشی های معتبر در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید. آدرس و شماره تماس این فروشگاه‌ها در لینک درج شده قرار گرفته است.

قیمت دستگاه فرز در شیراز چقدر است؟

قیمت ابزار تراشکاری بسته به نوع کاربرد، برند و کیفیت متفاوت می باشد. به صورت حدودی قیمت این دستگاه در سال 1401 بین 3 تا 20 میلیون تومان متغییر است.

دستگاه فرز چیست؟

این دستگاه سه محور حرکتی دارد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید سطوح مختلف را شکل دهید و یا آن‌ها را صیقلی نمایید. این ابزار فرز در  شیراز در فروشگاه های تخصصی که در جدول فوق معرفی کرده ایم وجود دارند و به فروش می رسند. در ادامه با انواع ابزار فرز بیشتر آشنا می شوید.

انواع دستگاه فرز ها

دستگاه های فرز انواع مختلفی دارند که بسته به کاربردهای آن انتخاب می شود. پرکاربردترین دستگاه های فرز عبارت است از:

انواع دستگاه فرز ها

فرز انگشتی

فرز های انگشتی نیز مانن سایر فرز ها دارای کاربرد های فراوانی می باشند اما به دلیل دقت بالای آن ها در کار های ظریف مورد استفاده قرار می گیرند، این نوع دستگاه فرز ها دارای وزن سبکی هستند، بیشترین مصرف این فرز ها برای صیقلی کردن انواع سنگ و یا فلز استفاده می شود.

دستگاه فرز مینیاتوری

این نوع فرز نیز از خانواده فرز های انگشتی به شمار می رود با این توضیح که دارای دقت به مراتب بالاتری نسبت به فرز های انگشتی می باشند ، از موارد کاربرد این نوع از ابزار ها می توان به سوراخ کاری، حکاکی و منبت کاری اشاره نمود.

اور فرز نجاری

این نوع فرز ها دارای بیشترین کاربرد در نجاری و برای ایجاد طرح و نقش بر روی درب کابینت و دکور های خانگی و… مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه فرز آهنگری و سنگبری

رایج ترین نوع فرز فرز های آهنگری و سنگبری می باشند، این نوع دستگاه فرز ها دارای یک صفحه ی بزرگ چرخان به منظور برش، سایش و… می باشد.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *