نمایندگی کلید و پریز دلند در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

کلید و پریز یکی از المان هایی است که می تواند به دکواسیون خانه شما روح ببخشد. شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدلها و رنگهای مختلف در سال 1361 تأسیس شد اگر به دنبال نمایندگی های فعال کلید و پریز دلند در شیراز هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

لیست نمایندگی های کلید و پریز دلند در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1 نمایندگی موثر شیراز، خیابان قانی شمالی، مقابل پاساژ جاوید، کالای برق مهدی 07137366156
2 آقای مقامی فارس، آباده، جزمودق، میدان آزادی، بلوار شهید رجایی 07144360502

بهترین نمایندگی کلید و پریز دلند در شیراز کجاست؟

برند دلند به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید کلید و پریز است که استانداردهای تولید را به خوبی رعایت کرده است.در دهه اول تأسیس این شرکت رشد کمی و کیفی با توجه به جنگ تحمیلی ایران و عراق با همت مدیریت و کارکنان آن به گونه ای بود که توانست به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی استاندارد ایران در سالهای 66، 67، 68، 69 گردد. در جدول بالا نمایندگی های رسمی برند دلند به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

فروش کلید و پریز دلند

دلند الکتریک یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید کلید و پریز می باشد. شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدلها و رنگهای مختلف در سال 1361 تأسیس شد.

در نمایندگی کلید و پریز دلند میتوانید به راحتی انواع مدل های کلید و پریز را مشاهده کرده و بهترین مدل و بهترین طرح را انتخاب نمایید. اگر برای خرید کلید پریز دلند مراجعه کنید نه تنها از اصل بودن کالا مطمئن می شوید بلکه از خدمات پس از فروش این برند نیز به راحتی میتوانید استفاده کنید.

لیست قیمت کلید و پریز دلند

کلید و پریز دلند با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید شده است. در نمایندگی کلید و پریز دلند در شیراز میتوانید تنوع محصولات را به راحتی مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت کلید و پریز دلند بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد.

محصولات برند دلند

برند دلند در زمینه تولید کلید و پریز فعالیت دارد. از جمله محصولات اصلی برند دلند در شیراز میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انواع کلید و پریز دلند
  • انواع دو شاخه های دلند

ممکن است به دنبال فروشگاه های کالای برق در شیراز باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک درج شده مراجعه نمایید.

اشتراک‌گذاری