نمایندگی لوله نیوپایپ در شیراز

نمایندگی لوله نیوپایپ در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی لوله نیوپایپ در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید لوله از این برند هستید به نمایندگی های رسمی فروش آن مراجعه نمایید.

نیوپایپ با تولید انواع لوله و اتصالات با بهره گیری از علم متخصصین حرفه ای و استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته در بازار فروش جایگاه خوبی داشته باشد. ما نیز به درخواست شما عزیزان در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی نیوپایپ در شیراز را قرار داده ایم.

نمایندگی لوله نیوپایپ در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فروشگاه فراحی شیراز، بلوار مدرس، روبروی کوی زهرا، خیابان پست مرکزی، نبش کوچه هفتم 07137351193
2 نمایندگی نیوپایپ شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان صنعتگر، نبش کوچه 22 071384213114

قیمت محصولات برند نیوپایپ در شیراز

قیمت لوله و اتصالات تولید شده از برند نیوپایپ با توجه به نوع لوله، ضخامت و ابعاد آن، هزینه حمل و نقل، هزینه نصب و … محاسبه می شود. اگر به دنبال قیمت لوله و اتصالات از این برند هستید، با فروشگاه هایی که در جدول فوق معرفی کرده‌ایم تماس گرفته و ضمن مشورت با کارشناسان فروش از قیمت محصول انتخابی خود نیز مطلع شوید.

آدرس و شماره تماس فروشگاه لوله و اتصالات در شیراز را در لینک درج شده قرار داده ایم تا اگر به دنبال خرید این کالا از برندهای دیگر هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

انواع محصولات برند نیوپایپ

محصولات این برند با دارا بودن استاندارد ایران، بین المللی، سرتیفیکیت، بیمه نامه محصول، گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان، گواهینامه های ایزو از آلمان تولید شده و در نمایندگی های رسمی فروش عرضه گردیده است. برخی از محصولات این برند عبارت است از:

  • کلکتور نیوپایپ
  • لوله 5 لایه نیوپایپ
  • اتصالات کوپلی نیوپایپ
  • پارس پلاست

خدمات پس از فروش برند نیوپایپ در شیراز

با توجه به سرمايه گذاری های سخت افزاری و نرم افزاری گسترده، بهترين سرويس دهی، در كمترين زمان ممكن را سرلوحه كار خود قرار داده و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می کند. شرط ارائه خدمات پس از فروش، خرید محصولات این برند از نمایندگی لوله نیوپایپ در شیراز و یا سایر شهرستان ها است.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *