فروش ویلای پیش ساخته در شیراز

فروش ویلای پیش ساخته در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

ویلای های پیش ساخته یکی از بهترین سازه های موجود در بازار است که سرعت ساخت و ساز را بالا می برد. این ویلا ها توسط شرکت های مهم ساخته شده و به فروش می رسند. اگر به دنبال شرکت های فروش ویلای پیش ساخته در شیراز هستید میتوانید این مطلب را از دست ندهید.

فروش خانه و ویلای پیش ساخته در شیراز

ویلای پیش ساخته، نوع جدیدی از ویلا است که قطعات آن از قبل ساخته و در محل مورد نظر یا زمان ساخت سرهم شده و بسته میشود.این نوع ویلا در مقابل زلزله،آتش سوزی،سیل،رطوبت و نور خورشید مقاوم است و در مقابل صدا، سرما و گرما عایق می‌باشد. فاصله زمانی ساخت تا نصب این نوع ویلا بسیار کوتاه است و این نوع ویلاها بسیار سبک هستند.

لیست شرکت های فروش ویلای پیش ساخته در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 ابر سازان جوان فکر شیراز، خیابان سعدی، کوچه پارک هتل، ساختمان نیما، واحد 201. 07137229345
2 بازرگانی غلامحسین براهیمی و پسران شیراز، بلوار امیرکبیر، 200 متر مانده به پلیس راه، بازرگانی براهیمی 07138237272
3 سامان سازه سرآمد شیراز، چهاراه ستارخان 07136493065
4 سنا سازان شیراز، خیابان برق، نبش خیابان شهید رضایی، ساختمان یاران، طبقه دوم،  واحد6. 07132320948
5 شرکت نیکا سازه شیراز، ستارخان، نبش ولیعصر، ساختمان صدف، واحد 5. 07136293061

خرید ویلای پیش ساخته در شهر شیراز

در هنگام خرید این سازه های پیش ساخته در نظر داشته باشید که میتوانید با توجه به سبک و سلیقه خود نمای ظاهری را انتخاب کرده و بسته به ابعاد مورد نظر و بوجه دلخواه سازه خود را سفارش دهید. ویلاهای ذکر شده مانند ویلاهای ساخته شده با مصالح دیگر، دارای اجزای مختلفی مانند آشپزخانه، اتاق، سرویس بهداشتی و … هستند. شما می‌توانید با انتخاب ویلایی با ظاهر لوکس به باغ خود یا محیط اطراف ویلا زیبایی دو چندان بدهید.

خرید ویلای پیش ساخته در شهر شیراز

اگر قصد خرید ویلای پیش ساخته را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان فارس هستید، از بین انواع مختلف این محصول در شهر شیراز ویلا با ویژگی‌های مدنظر خود را جستجو کرده و با نمایندگان فروش آن در شیراز که در جدول بالا معرفی شده اند، با آنها تماس بگیرید.

ویژگی های ویلاهای پیش ساخته

با توجه به اینکه قطعات این نوع ویلا سبک بوده و به راحتی منتقل می‌شوند، شما می‌توانید در هر مکانی که بخواهید حتی مکان های صعب العبور، ویلای مخصوص خود را داشته باشید. این نوع ویلاها ایمن هستند، زیرا تحت نظر مهندسین سازه ساخته میشوند و ایمنی در ساخت این نوع ویلا‌ها کاملا رعایت شده است. ویلاهای پیش ساخته به راحتی و با احتمال وارد شدن کمترین صدمه، جا به جا شده و در محل جدید نصب میشوند و مجدد قابل استفاده می باشند.

نحوه نصب خانه پیش ساخته

قطعات این سازه قبل از ارسال به محل ساخته می شوند و در محل توسط نصابان حرفه ای نصب می شوند. فاصله زمانی ساخت تا نصب این نوع ویلا بسیار کوتاه است و این نوع ویلاها بسیار سبک هستند.ویلاهای پیش ساخته دو نوع ثابت و قابل حرکت دارند و می‌توان این نوع ویلا را در شرایط مختلف اقلیمی و در هر مکانی نصب کرد.قیمت ویلاهای پیش ساخته نسبت به ویلاهایی که از بتن و فلز ساخته می‌شوند بسیار کمتر بوده و مقرون بصرفه هستند.

قیمت ویلاهای پیش ساخته چقدر است؟

قیمت خانه های پیش خانه برای باغ و ویلا بسته به ابعاد مورد نظر، متریال الویه استفاده شده و همچنین رنگ مورد نظر متفاوت است. قیمت دقیق این سازه را باید در حین سفارش ساخت بپرسید. میتوانید برای اطلاع از قیمت خانه ویلای پیش ساخته 60 متری و 80 متری با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

اگر قصد بازسازی خانه های خود را دارید میتوانید با شرکت های بازسازی ساختمان که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مشورت کنید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. بهنام پاسخ

    سلام. از نظر استحکام دیوارها و سقف از لحاظ ضد سرقت بودن چه نظری دارید؟

  2. محسن رحیمیان پاسخ

    سلام
    من قصد دارم یک ساختمان برای ویلا از این نوع استفاده کنم
    در خصوص استحکام و پایداری وجنس استفاده شده در ساخت آن راهنمایی بیشتری میخواهم
    مثلاً از چه نوع مصالحی استفاده میشود یا اینکه قبل از نصب برای فونداسیون مهندسان آن شرکت انجام میدهند ممنون از راهنماییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *