فروش سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرمای زیاد خانه ها و ویلاهایی که فضای باز دارند نیاز به سایبان های متحرک و پارچه ای برای جلوگیری از تابش خورشید خواهند داشت. فروش سایبان پارچه ای و متحرک در شیراز توسط فروشگاه ها با حضور کارشناسان فروش حرفه ای انجام می شود تا بتوانید بهترین گزینه را برای محیط مد نظر خود خریداری کنید. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف قرار است شما را با فروشگاه های معتبر در این زمینه آشنا کنیم.

فروش سایبان متحرک در شیراز

سایبان متحرک می تواند حس خوبی از اینکه خورشید را تماشا کنیم به ما بدهد. از این سایبان ها در فضاهای عمومی مانند کافه ها و فضاهای خصوصی مانند باغ و ویلا و همچنین خانه های حیاط دار استفاده می کنند. در زمان خرید سایبان متحرک به عنوان اولین نکته باید به چادر سایبان توجه کنید. اگر برای خرید این سایبان ها دچار سردرگمی شده اید مراکز فروش سایبان متحرک در شیراز که در جدول زیر معرفی شده اند مراجعه کنید.

لیست بهترین فروشگاه های سایبان متحرک و پارچه ای در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
گروه مهندسی سامکو شیراز، خیابان منوچهری، کوچه 6، ساختمان حمیدرضا، گروه مهندسی سامکو
کیش، بلوار اندیشه، ساختمان نوین، گروه مهندسی سامکو
09173378737
00971543458944
2
کلینیک ساختمانی آراد شیراز، بلوار پاسداران، حدفاصل کوچه 66 و 68، جنب بانک اقتصاد نوین 07138220800
09174552703
09173142703

قیمت سایبان پارچه ای متحرک در شیراز چقدر است؟

قیمت سایبان پارچه ای و متحرک بسته به عمواملی همچون طول و عرض بازشو، برند موتور الکتریکی در سقف جمع شونده برقی، لوازم جانبی مورد استفاده در سقف اتوماتیک، یراق آلات و اجزای مکانیکی سقف برقی، کیفیت آلومینیوم در سازه و جنس پارچه سقف برقی متفاوت می باشد برای اطلاع غاز هزینه دقیق می توانید با شماره های مندرج در جدول فوق تماس حاصل فرمایید تا با آمدن کارشناس به محیط هزینه دقیق را برای شما برآورد می کنند اگر نیاز به ساخت فضای سبز در محیط ویلا خود را نیز دارید بهترین شرکت های طراحی فضای سبز در شیراز در لینک درج شده معرفی شده اند.

خرید سایبان پارچه ای در شیراز

سایبان پارچه ای، یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می باشد که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود .می توان این را نیز بیان کرد که سایبان ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر، پارکینگ، رستوران، بالکن، تراس، تالار، ویلا، هتل و غیره نمایی زیبا می بخشند. پارچه سایبان ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت، پلی استر یا پنبه، پی وی سی و غیره می باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان از هر یک استفاده می شود. در خرید سایبان های پارچه ای باید دقت بیشتری داشته باشید چرا که جنس پارچه آنها بسیار مهم است. میتوانید با کارشناسان فروش که اسامی آنها در جدول فوق معرفی شده اند مشورت کنید.

انواع سایبان پارچه ای ثابت و متحرک

همان طور که اشاره کردیم سایبان ها دارای دو نوع ثابت و متحرک (دستی –برقی یا موتوردار) می باشند که به اختصار به آنها می پردازیم.

سایبان ثابت

از نوع سایه بان هایی می باشد که ثابت است مانند انواع سقوف پارکینگ یا مکان هایی که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نیست.

سایبان متحرک

سایبان متحرک به دو مدل سایبان متحرک دستی و سایبان برقی (موتوردار) تقسیم می شود.

مزایای استفاده از سقف‌های متحرک

سقف‌های متحرک به‌عنوان یک تکنولوژی پیشرفته دارای مزایای بسیاری هستند که علاوه بر زیبایی محیط به حفظ امنیت قسمت‌های داخلی ساختمان نیز کمک فراوانی می‌کنند. مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره شده است اصلی‌ترین مزایایی هستند که باعث افزایش تقاضای سقف‌های متحرک شده است.

  • قابلیت استحکام آن‌ها برای جلوگیری از خسارات طبیعی مانند طوفان‌های شدید و تگرگ
  • کاربرد سقف‌های متحرک برای پوشش قسمت‌های حساس ساختمان مانند استخر
  • باز و بسته کردن این سقف‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف
  • قابلیت هدایت نور به داخل یا خارج از ساختمان
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  • قابلیت استفاده در شرایط قطع برق
  • مصرف کم انرژی

سایبان متحرک دستی

که از اسم آن پیداست برای بالا یا پایین بردن آن از یک میل لنگ استفاده می کنند.

سایبان برقی

این نوع سایبان ها دارای یک موتور می باشند که وظیفه بالا و پایین بردن را به عهده دارد، حرکت موتور را می توان از طریق یک ریموت، کنترل کرد و با فشار یک دکمه سایبان را بالا یا پایین برد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *