طراحی و اجرای دیوار سبز در شیراز

طراحی و اجرای دیوار سبز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف نمایندگی های طراحی و اجرای دیوار سبز Green wall در شیراز را معرفی می کنیم تا اگر قصد دارید دیوارهای خانه خود را با این سبک طراحی کنید به این مراکز مراجعه کنید.

دیوار سبز یا همان Green wall در شیراز توسط شرکت های متخصصی که در جدول زیر معرفی می کنیم از صفر تا صد با استفاده از بهترین مواد اولیه طراحی و اجرا می شود. آدرس و شماره تماس این شرکت ها در جدول زیر درج شده است:

شرکت های طراحی و اجرای دیوار سبز در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
چمن و گل مصنوعی فارس گل شیراز، خیابان ساحلی شرقی، حدفاصل ترمینال کاراندیش و پل امام علی، نبش کوچه 10 علی ابن حمزه، پخش فارس گل 07132257559
09173154902
2
کیمیا چمن دفتر مرکزی، شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی باغ جنت، مجتمع تجاری ایرانیان، طبقه زیرزمین، واحد B19 09178084574
09172932550
09176332161
07138441772

قیمت دیوار سبز مصنوعی در شیراز

قیمت طراحی و اجرای دیوار سبز یا گرین وال با توجه به موارد مختلفی مانند نوع چمن، دستمزد نصاب، دستمزد طراح، وسعت دیوار و طرح مد نظر محاسبه می شود. شما می توانید با مراجعه به شرکت هایی که در جدول فوق معرفی کرده‌ایم می توانید با مشورت با کارشناسان فروش حاضر در شرکت از هزینه های تقریبی مطلع شوید.

اگر به دنبال شرکت های اجرای بام سبز در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

قیمت دیوار سبز مصنوعی در شیراز

نحوه طراحی اجرای دیوار سبز

برای این که خیلی ساده و راحت نحوه اجرای دیوار سبز در شیراز را توضیح داده باشیم می توانیم بگوییم که به این صورت موارد زیر می باشد:

  • حفاظت از کف، دیوار و تمام سطوحی که در معرض آب و رطوبت دیوار سبز قرار دارند.
  • نصب منبع آب رسانی و زیر ساخت های لازم برای اسکلت دیوار سبز
  • نصب پانل های پیش ساخته
  • نصب سنسور های لازم برای آب یاری گیاهان
  • آزمایش عایق بودن دیوار و سیستم آب رسانی
  • کاشت گیاه و آغاز مرحله نگهداری از دیوار

نحوه طراحی اجرای دیوار سبز

مزایای اجرای گرین وال

همان طور که اعلام کردیم داشتن دیوار سبز باعث می شود که شما روحیه بهتری داشته باشید و سطح انرژی روزانه تان افزایش پیدا کند. در ادامه به معرفی 5 نکته از مزایای استفاده از گرین وال یا همان دیوار سبز می پردازیم:

  • دیوار سبز باعث می شود که دیوارهای بی روح و کسل کننده داخلی را تبدیل به فضاهای زیبا و جذاب کنند. هم چنین باعث می شود که محیط های کاری، باعث بالا رفتن روحیه کارکنان شده و اینکه کارکنان شما احساس مفید بودن داشته باشند.
  • افزایش ارزش تجاری ملک؛ با داشتن دیوار سبز در ساختمان می توان اعلام کرد که جذابیت ملک بالاتر رفته و تاثیر قابل توجه ای در دید خریداران داشته و ارزش ملک نیز بالاتر می رود.
  • به این دلیل که گیاهان فتوسنتز می کنند و طی این عمل دی اکسید کربن را جذب و اکسیژن تولید می کنند باعث می شود که هوا پاکسازی شده و آلاینده های موجود در هوا نیز کاهش پیدا کند.
  • طراحی و اجرای دیوار سبز باعث می شود که دمای سطح را درتابستان کاهش و در زمستان افزایش پیدا کند. به این صورت که فرآیند تبخیر و تعرق در تابستان صورت می گیرد و باعث خنک شدن هوا می شود و در زمستان نیز مانند عایق حرارتی ساختمان بوده به همین دلیل هزینه مصرف انرژی کاهش پیدا می کند. استفاده از گیاهان چسبنده به دیوار باعث می شود که انرژی کمتری از طریق دیوار ها هدر برود.
  • یکی از مزایای دیوار سبز که کمتر شناخته شده است، سبز کاهش آلودگی صوتی در ساختمان است. گیاهان و خاک عایق صوتی هستند.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *