انواع مدل کابینت آشپزخانه 2022 به همراه تصاویر

کابینت یکی از اجزا مهم آشپزخانه به حساب می آید که اگر نباشد محیط آشپزخانه عملا هیچ کارایی ندارد. بنابراین بهتر است در زمان انتخاب طرح کابینت ها تمام دقت و حساسیت خود را به کار بگیرید. انواع مدل کابینت آشپزخانه سال 2022 را می‌توانید در این مقاله مشاهده کنید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید. ما را تا انتها دنبال کنید.

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی 1400

جنس کابینت از عوامل مهم در مورد در نظر گرفتن بودجه، همچنین کیفیت و عمر کابینت آشپزخانه است. انتخاب جنس کابینت بیشتر با توجه به بودجه مشتریان و همچنین انتظاری که از استحکام کابینت دارند. در دکوراسیون فضای آشپزخانه کوچک علاوه بر مدل کابینت، رنگ جذاب و متفاوت تاثیر بسزایی در بهتر بنظر رسیدن فضای آشپزخانه دارد. استفاده از رنگهای براق و روشن نقش زیادی در بزرگ رسیدن آشپزخانه دارد. اگر در خرید کابینت آشپزخانه دچار سردرگمی شده اید می‌توانید با کارشناسان فروش که اسامی آنها در لینک درج شده قرار گرفته مشورت کنید.

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی 1400

مولفه های مهم در انواع مدل کابینت آشپزخانه 2022

کابینت‌های مدرن در جدیدترین طرح های کابینت حضور پررنگی دارند. با این حال، همچنان طرفداران کابینت کلاسیک در میان جدیدترین مدل‌ها به دنبال سلیقه خاص خود هستند. به این منظور، در جدیدترین طرح کابینت به هر دو مدل کابینت مدرن و کلاسیک پرداخته می‌شود. در جدیدترین طرح‌ها به موارد زیر دقت بیشتری می‌شود:

  • جنس کابینت
  • استفاده بهینه از فضای آشپزخانه
  • دکوراسیون متمایز و مدرن
  • به کار بردن جدیدترین یراق‌آلات
  • استفاده از طرح‌های ترکیبی
  • نورپردازی

طرح کابینت با درب شیشه ای

یکی از بهترین انواع مدل کابینت آشپزخانه 2022 که میتوان به آن اشاره کرد، کابینت با درب های شیشه ای است. در این نوع کابینت برخی از درب ها به صورت شیشه ای رنگی اجرا شده و به صورت ترکیبی در کنار درب های چوبی مورد استفاده قرار میگیرند. برای جلوه بیشتر این کابینت ها می توان از نور مخفی نیز در کنار شیشه ها استفاده نمود که فوق العاده زیبا می شوند.

کابینت آشپزخانه جزیره دوبل ترند 2022

جزیره از بخش های مهم در کابینت ها می باشد و در واقع جدا کننده سالن یا اتاق نشیمن از آشپزخانه می باشد و حد و مرز را مشخص می کند. استفاده از جزیره در تمام مدل های کابینت از قبیل کابینت هایگلاس و چوبی و کلاسیک و مدرن کاربرد دارند. در طرح های ارائه شده در سال 2022 نمونه هایی از کاربرد جزیره دوبل را می توان مشاهده نمود. در این کابینت ها دو جزیره با شکل و رنگ یکسان با کمی فاصله از هم قرار گرفته و بین آنها میز قرار میگیرد.

طرح کابینت پنتری 2022

در طراحی دکوراسیون مدرن همه چیز رو به نظم و حذف آشفتگی ها می رود و این مساله را به خوبی می توان در کابینت ممبران و چوبی و غیره نیز مشاهده نمود. علاوه بر کابینت های زمینی و دیواری و ایستاده و …. لردر یا پنتری نیز به عنوان یکی از مدل کابینت آشپزخانه 2022 مورد جه قرار گرفته است. این کابینت ها که ایستاده و چند طبقه هستند، برای نگهداری از حبوبات و ادویه جات بسیار کاربردی اند. پنتری را می توان در بین سایر کابینت ها یا به صورت جدا در گوشه دیگری از آشپزخانه نصب کرد.

تصاویری از کابینت آشپزخانه مدل 2022

اگر به دنبال تصاویر کابینت های پرفروش در سال 2022 هسیتد به ادامه مطلب مراجعه کنید:

تصاویری از کابینت آشپزخانه مدل 2022 تصاویری از کابینت آشپزخانه مدل 2022

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *