نمایندگی چینی پردیس در شیراز

نمایندگی چینی پردیس در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی چینی پردیس در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید ظروف چینی برای آشپزخانه هستید پیشنهاد ما به شما چینی پردیس کاشان است.

برند پردیس کاشان یکی از برند های معتبر در زمینه تولید انواع ظروف چینی با کیفیت است. چرا که از مواد اولیه مرغوب و همچنین دستگاه های تمام اتوماتیک در خط تولید خود استفاده می نماید. در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش چینی پردیس کاشان در شیراز را قرار داده ایم.

نمایندگی چینی پردیس در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فروشگاه فروردین شیراز، خیابان نمازی، پاساژ پیروزی، پلاک 16 07132249100
2 فروشگاه لوازم آشپزخانه رضا  شیراز، بلوار مدرس، خیابان شهید دوران، خیابان شهیدان روزی طلب، نبش کوچه 14 07137210958
3 فروشگاه جاوید یاشا  شیراز، چهارراه نمازی، جنب کفش ملی 07132226504

قیمت محصولات چینی پردیس در شیراز

قیمت محصولات چینی پردیس با توجه به نوع کالای انتخابی، ابعاد آن و … محاسبه می شود. اگر به دنبال لیست قیمت محصولات چینی پردیس در شیراز هستید با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های معرفی شده آن ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه از برندهای دیگر هستید، توصیه ما به شما مراجعه به فروشگاه های معرفی شده در لینک درج شده است.

قیمت محصولات چینی پردیس در شیراز

محصولات ظروف چینی پردیس

محصولات زیر همگی توسط این برند با به روزترین تکنولوژی های دنیا تولید شده و در نمایندگی های فروش پردیس کاشان در شیراز و سایر شهرستان ها برای مشتریان عزیز عرضه گردیده است:

  • ظروف چینی خانگی پردیس
  • ظروف چینی هتلی و رستورانی پردیس

خدمات پس از فروش چینی پردیس کاشان

برند پردیس در زمینه تولید ظروف چینی توانسته با بهره گیری از استاندارهای روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مناسب به خوبی با دیگر برندها چینی آلات رقابت کند. خدمات پس از فروش این برند شامل پرداخت آسان به صورت اینترنتی، ضمانت 7 روز تعویض کالا و تحویل اکسپرس می‌باشد.

خدمات پس از فروش چینی پردیس کاشان

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش چینی پردیس کاشان در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *