نمایندگی چینی مقصود در شیراز

نمایندگی چینی مقصود در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی چینی مقصود در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید ظروف چینی با کیفیت هستید، این مطلب را از دست ندهید.

مجتمع تولیدی چینی مقصود اولین شرکت تولید کننده محصولات چینی به روش پرس ایزواستاتیک در خاورمیانه بوده است و با بهره گیری از مواد اولیه باکیفیت توانسته ظروف درجه یک را تولید کند. ما نیز به درخواست شما عزیزان در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های چینی مقصود در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی چینی مقصود در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 فروشگاه چینی و آرکوپال مقصود شیراز، بلوار بعثت، روبروی باشگاه حجاب، جنب آتش نشانی 09174872012
09171281086

قیمت محصولات برند مقصود در شیراز

قیمت محصولات برند مقصود با توجه به نوع کالای انتخابی و … محاسبه می شود. اگر به دنبال لیست قیمت چینی آشپزخانه مقصود هستید، با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های مندرج در آن ضمن مشورت با کارشناسان حاضر در مجموعه می توانید از قیمت ظروف این برند مطلع شوید.

برای خرید لوازم آشپزخانه از برندهای دیگر اگر به دنبال فروشگاه های معتبر در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

قیمت محصولات برند مقصود در شیراز

محصولات چینی مقصود

محصولات زیر با بهترین دستگاه های اتوماتیک، علم متخصصین در این زمینه و مواد اولیه با کیفیت تولید شده و در نمایندگی های فروش چینی مقصود در شیراز یا سایر شهرها برای شما مشتریان عزیز عرضه می گردد:

  • محصولات چینی
  • ظروف و محصولات استیل
  • محصولات اوپال

خرید اینترنتی چینی مقصود

برای خرید اینترنتی و غیرحضوری از این برند می توانید به سایت رسمی چینی مقصود مراجعه کرده و و بعد از بررسی محصولات موجود در سایت از آن به صورت آنلاین خرید نماید. در غیر این صورت می توانید برای خرید سرویس چینی برند مقصود از نمایندگی های آن کمک بگیرید.

خرید اینترنتی چینی مقصود

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش چینی مقصود در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *