نمایندگی تفلون تابان در شیراز

نمایندگی تفلون تابان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب به معرفی نمایندگی تفلون تابان در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید ظروف نچسب از برند تابان هستید، به فروشگاه های رسمی آن مراجعه کنید. با مراجعه با نمایندگی های مندرج در لیست زیر ضمن اطمینان از اصالت کالا در هنگام خرید، از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

لیست نمایندگی تفلون تابان در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گالری کیمیا شیراز، معالی آباد، مجتمع نغمه، طبقه پایین 07136256171
2 گالری رومان شیراز،معالی آباد، حدفاصل پزشکان و دوستان، نبش کوچه 25 07136340179

قیمت ظروف تابان در شیراز

قیمت ظروف نچسب برند تابان با توجه به نوع محصول انتخابی، تعداد آن و … تعیین می شود. به شما کاربران گرامی توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست قیمت ظروف تفلون تابان در شیراز، با مراجعه به جدول بالا و تماس با نمایندگی های درج شده در آن، ضمن مشورت با کارشناسان، از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت ظروف برند تابان در شیراز

انواع محصولات تابان

این شرکت محصولات زیر را با بهترین مواد اولیه، دستگاه های تمام اتوماتیک و رعایت اصول بهداشتی تولید کرده و در نمایندگی های رسمی خود در سراسر ایران عرضه کرده است:

  • ظروف نچسب 8 پارچه
  • ظروف تکی تفلون
  • ظروف 10 پارچه تفلون

اگر به دنبال خرید ظروف آشپزخانه از برندهای دیگر هستید، بهترین فروشندگان ظروف آشپزخانه در شیراز در لینک درج شده به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

انواع محصولات برند تابان

کلام آخر

برای انتخاب ظروف با کیفیت آشپزخانه باید به برند آن و کیفیت محصولات توجه کنید. ما در این لیست تلاش کرده ایم شما را با نمایندگی های رسمی فروش تفلون تابان آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *