قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه قصردشت

چت آنلاین با قالیشویی پامچال شعبه قصردشت

در این مطلب از وب سایت شیراز کناف به معرفی قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه قصردشت شیراز می پردازیم. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را برای این خدمات داشته باشید. این قالی شویی با داشتن شعبه های مختلف در سطح شهر و ارائه بهترین و به روزترین خدمات یکی از بهترین قالیشویی های فعال شیراز می باشد.

قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه قصردشت شیراز

قالیشویی پامچال شعبه قصردشت شیراز در حال حاضر 6 شعبه فعال دیگر دارد و با 50 سال سابقه درخشان یکی از بهترین قالیشویی ها در این شهر می باشد. این مرکز با مدیریت جناب آقای وحید کریم زاده به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته پاسخگوی نیاز مشتری های این مجموعه خواهد بود. بنابراین شما میتوانید با خیال راحت فرش ها و مبلمان ارزشمند خود را به دست کارکنان این مجموعه بسپارید.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه قصردشت

قالیشویی پامچال شعبه قصردشت عضو اتحادیه این صنف، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه میدهد و از بروزترین دستگاه های دنیا برای ارائه این خدمات به شما مشتریان عزیز استفاده میکند.

از جمله خدماتی که این قالیشویی به شما ارائه میدهد:

  • شستشوی مكانیزه انواع قالی و قالیچه، گلیم، گبه، جاجیم، نمد.
  • شستشو و خشكشویی انواع مبلمان منزل و اداری در محل شما .
  • تعمیرات و رفوگری انواع فرش شامل: ریشه – زیگزاگ – رنگبرداری و رفع سوختگی.

اگر به دنبال دیدن دیگر خدمات این مرکز هستید، به اینستاگرام قالیشویی پامچال شعبه قصردشت به آدرس: pamchal_ghalishoei مراجعه کنید.

خدمات قالیشویی پامچال شعبه قصردشت

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

در شستشو با دستگاه های اتوماتیک فرش را به داخل دستگاه فرستاده و فرش خیس می شود. سپس با انتخاب درست نوع شوینده توسط اپراتور کارشناس، دستگاه شوینده مورد نظر را روی فرش پخش می کند. پس از شسته شدن فرش با برس های مخصوص و غبارگیری آن، فرش به کمک دستگاه های فشار قوی، آبکشی می شود. میتوانید برای شستن فرش‌های خود با دستگاه های اتوماتیک به قالیشویی پامچال شعبه قصردشت مراجعه کنید.

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

اطلاعات قالیشویی و مبل شویی پامچال شعبه قصردشت

شماره تماس: 071363424970713634012607136363333071362416670713624127809171173087
آدرس: شیراز، قصردشت، کوچه 23 میرزای شیرازی، کوی جماران

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *