نمایندگی آرتا موکت در شیراز

نمایندگی آرتا موکت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی آرتا موکت در شیراز می پردازیم. این برند با تولید موکت‌های ایرانی درجه یک توانسته در بین رقبا خود جایگاه خوبی داشته باشد.

برند آرتا موکت اردبیل یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید انواع موکت با کیفیت است که در خط تولید خود از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مواد اولیه درجه یک استفاده می کند. بنا به درخواست کاربران گرامی ما در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش آرتا موکت در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی آرتا موکت در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 آرتا موکت شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان آبیاری، نبش خیابان ایثارگران 07138308085
2 نمایشگاه موکت صبا شیراز، سراج 09174494139

قیمت محصولات برند آرتا موکت اردبیل در شیراز

قیمت موکت های برند آرتا با توجه به نوع، ابعاد، اکسسوی های لازم، هزینه حمل و نقل، هزینه نصب و … محاسبه می شود. اگر به دنبال لیست قیمت محصولات تولید از برند آرتا موکت اردبیل هستید، با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های رسمی فروش، ضمن مشورت با کارشناسان حاضر در مجموعه از قیمت کالای انتخابی مطلع شوید.

قیمت محصولات برند آرتا موکت اردبیل در شیراز

محصولات آرتا موکت

شرکت آرتا همواره برای رضایت مشتریان ، ارایه تولیدات و خدمات مطلوب و رقابت با بازار صنایع مرتبط کوشیده تا با ایده های نو و تنوع محصولات در سطح بین المللی فعال و با استانداردهای جهانی همگام گردد. محصولاتی که این برند در نمایندگی های فروش شیراز ارائه کرده است شامل:

  • انواع موکت (تافتینـــگ، تافتینـــگ چاپی، ولور چاپی، ولور ساده)
  • انواع پارکت
  • انواع کفپوش

محصولات آرتا موکتمحصولات آرتا موکت

اگر به دنبال بهترین موکت فروشی های شیراز برای خرید این کالا از برندهای دیگر هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

خدمات پس از فروش آرتا موکت

گارانتی محصولات این برند بین 10 تا 12 ماه است و با قدمتی 40 ساله توانسته است با امکانات و تجهیزات مدرن، کنترل کیفیت دقیق، مهندسان و پرسنل متخصص در راستای خودکفایی در زمینه های مختلف تولید انواع موکت و کفپوش و … توانسته در بازار و در بین رقبا جایگاه خوبی داشته باشد.

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش آرتا گروه در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *