نمایندگی کارچر در شیراز

نمایندگی کارچر در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی لوازم خانگی کارچر در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید تجهیزات خانگی از این برند هستید، این مطلب را از دست ندهید.

برند کارچر در زمینه تولید انواع تجهیزات خانگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های تمام اتوماتیک فعالیت می‌کند. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی تجهیزات کارچر در شیراز را قرار داده ایم.

نمایندگی کارچر در شیراز

ردیف نام نمایندگی نشانی شماره تماس
1 گروه لوازم خانگی مجتبی سلطانی شیراز، بلوار عدالت شمالی، نبش کوچه 14، گروه لوازم خانگی مجتبی سلطانی 07138202220
07138208822
07138210917

قیمت محصولات برند کارچر در شیراز چقدر است؟

قیمت تجهیزات صنعتی کارچر با توجه به نوع کالای انتخابی، ابعاد آن و … محاسبه می شود. اگر به دنبال لیست قیمت محصولات چینی پردیس در شیراز هستید با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های معرفی شده آن ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت محصولات برند کارچر در شیراز چقدر است؟

خرید اقساطی لوازم خانگی کارچر در شیراز

در بعضی از نمایندگی های کارچر، فروش به صورت اقساطی نیز صورت می گیرد و کسانی که توانایی مالی بالایی ندارند می توانند با اقساط چند ماهه نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نمایند. جهت اطلاع از نوحه پرداخت اقساطی بهتر است با نمایندگی های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

انواع محصولات برند کارچر

تجهیزات خانگی تولید از این برند که در نمایندگی های رسمی فروش کارچر در شیراز و یا سایر شهرستان ها برای مشتریان عزیز عرضه می شود عبارت است از:

  • انواع تجهیزات صنعتی
  • تجهیزات باغی
  • تجهیزات خانگی

اگر به دنبال خرید تجهیزات صنعتی از برندهای دیگر هستید، ما در لینک درج شده آدرس بهترین فروشگاه ها در این زمینه را درج کرده ایم.

انواع محصولات برند کارچر

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش تجهیزات کارچر در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *