نمایندگی چینی بهداشتی کسری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

چینی آلات بهداشتی یکی از ملزومات هر خانه ای است چرا که هم در دکوراسیون داخلی تاثیرگذار است و هم کیفیت زندگی شما را بالا می برد. چینی بهداشتی کسری با تولید محصولات با کیفیت در این زمینه توانسته در بازار فروش جایگاه ویژه ای داشته باشد. امروز نیز در وب سایت رسمی شیراز کناف به درخواست شما همشهریان عزیز نمایندگی های فعال چینی بهداشتی کسری در شیراز را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

چینی بهداشتی کسری

شرکت چینی بهداشتی کسری در راستای تولید برتر و شکوفایی در صنعت چینی و سرامیک در بهار سال 1384 تأسیس و در زمینی به مساحت 32000 متر مربع در استان یزد احداث گردید. برای از محصولات این برند باید به نمایندگی چینی بهداشتی کسری در شیراز و یا استان فارس که در جدول زیر معرفی می کنیم سر بزنید. در این نمایندگی ها میتوانید به راحتی تمام مدل های چینی بهداشتی کسری را مشاهده نموده و ضمن اصالت کالا از خدمات پس از فروش این برند نیز استفاده کنید.

لیست نمایندگی های چینی بهداشتی کسری در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
بازرگانی تجهیزات ساختمانی دهقان شیراز، حدفاصل شهرک گلستان و بزین، روبروی پارک حاشیه ای انتظار، نبش نسترن 3 07136212687
09171115985
2 فروشگاه لوازم ساختمانی زارع شیراز شیراز، چهارراه حافظیه، بلوار آزادی 07132263157
3 فروشگاه فاليزان شیراز شیراز، خيابان مشكين فام، نرسيده به پل حر، نبش كوچه 4، ساختمان رز 07132241449
4 لوازم ساختمانی و بهداشتی احمدی شیراز شیراز، بلوار ابونصر، چهارراه فضیلت، نبش کوچه 34 07137316561
5 گلدیس کاشی شیراز شیراز، بلوار شهید بهشتی(خیابان خلد برین)، نبش کوچه 14 07136278129

قیمت محصولات چینی بهداشتی کسری در شیراز

چینی بهداشتی کسری با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید می شود. بسته به نوع محصول انتخابی از برند کسری قیمت ها نیز متفاوت است. میتوانید جهت کسب اطلاع از قیمت هر نوع از محصول کسری با نمایندگی هایی که درجدول فوق معرفی شده اند تماس حاصل فرمایید.

خرید از نمایندگی های چینی کسری در شیراز

برای خرید چینی آلات بهداشتی کسری باید حتما به نمایندگی های فعال آن مراجعه کنید تا خیالتان از اصالت کالا راحت باشد. شرکت چینی کسری با بهره گیری از متخصصان داخلی توانست با طراحی زیبا و مدلهای جدید و در نظر گرفتن موارد طبی و بهداشتی، رنگ و لعاب زیبا و ماندگار و جذب آب استاندارد برای بالا بردن سطح کیفی گامهای موثری برداشته و آماده ارائه محصولات خود به بازار مصرف است. نمایندگی های چینی بهداشتی کسری در شیراز همواره تلاش کرده تا با بالا بردن کیفیت محصولات و صرفه جویی در مصرف آب خدمات مطلوبی را به مشتریان عزیز ارائه کند.

اگر به دنبال برند های دیگر از این محصولات هستید، به فروشگاه های چینی بهداشتی شیراز که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

محصولات چینی بهداشتی کسری

کارخانه چینی بهداشتی کسری در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند چینی کسری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روشویی پایه دار کسری
  • توالت زمینی کسری
    توالت فرنگی کسری
    سرشویی کسری
    رو سنگی کسری
    زیر سنگی کسری
    رو کابینتی کسری

خدمات پس از فروش چینی بهداشتی کسری

برند کسری در زمینه چینی آلات بهداشتی تاکنون توانسته است جایگاه خوب و قابل توجهی در بین مشتریان خود داشته باشد. این برند قدیمی همیشه داشتن یکی محصول با کیفیت و مرغوب را حق مصرف کننده میداند و در تلاش است با با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا نه تنها کیفیت کالای خود را بالا ببرد بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی کند. در راستای رضایت مندی مشتریان این برند، نمایندگی چینی بهداشتی کسری در شیراز بین 6 ماه تا یک سال تمامی محصولات خود را گارانتی کرده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *