نمایندگی چینی بهداشتی کرد در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

لوازم و چینی آلات بهداشتی یکی از ملزومات اصلی برای هر خانه است. استفاده از برند چینی بهداشتی کرد به دلیل داشتن کیفیت بالا می تواند خیال شما از هر لحاظی راحت کند. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف شما را با نمایندگی های فعال چینی بهداشتی کرد در شیراز آشنا می کنیم. با ما همراه شوید..

چینی بهداشتی کرد

چینی آلات بهداشتی کالایی نیست که سالی یک بار نیاز به عوض کردن آن داشته باشید به شرطی که در انتخاب برند مورد نظر دقت کافی را داشته باشید. چینی آلات بهداشتی کرد یکی از پرطرفدارترین برند های این زمینه است که توانسته جایگاه خوبی در بین مشتریان داشته باشد. محصولات چینی بهداشتی کُرد، شامل چهار دسته اصلی توالت‏ فرنگی، توالت‏‏ آسیایی (ایرانی)، روشویی‏ و زیر دوشی است که در عین سادگی و زیبایی، فضایی مدرن و شیک برای سرویس بهداشتی خانه و یا حتی محل کار را به وجود می آورد. اگر به دنبال نمایندگی های چینی بهداشتی کرد در شیراز هستید، به جدول زیر مراجعه کنید.

لیست نمایندگی های چینی آلات بهداشتی کرد در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
تجهیزات ساختمانی حس Hes شیراز، بلوار صنایع، بعد از زیرگذرصنایع، جنب پل عابر پیاده 07136362245
07136248245
2
کلینیک ساختمانی عرفانیان شیراز، بلوار رحمت، نبش کوچه 42 07138264109
07138255441
09170640179
3 فروشگاه لوازم ساختمانی زارع شیراز شیراز، چهارراه حافظیه، بلوار آزادی 07132263157
4 فروشگاه فاليزان شیراز شیراز، خيابان مشكين فام، نرسيده به پل حر، نبش كوچه 4، ساختمان رز 07132241449
5 لوازم ساختمانی و بهداشتی احمدی شیراز شیراز، بلوار ابونصر، چهارراه فضیلت، نبش کوچه 34 07137316561
6 گلدیس کاشی شیراز شیراز، بلوار شهید بهشتی(خیابان خلد برین)، نبش کوچه 14 07136278129

قیمت محصولات چینی بهداشتی کرد در شیراز

چینی بهداشتی کرد را میتوان یکی از با کیفیت ترین برندهای سرویس بهدشاتی خانه دانست. قیمت محصولات این برند با توجه به انتخاب شما متفاوت است. لیست قیمت تمامی محصولات برند کرد در شیراز را میتوانید در نمایندگی هیی که در جدول فوق معرفی کرده ایم پیدا کنید.

خرید محصولات چینی کرد در شیراز

به همین خاطر و با هدف برآوردن نیاز مصرف‌کنندگان، با راه اندازی خط تولید کاشی کُرد در سال ۱۳۸۶، علاوه بر چینی بهداشتی، به تولید محصولات متنوع، زیبا و باکیفیت در صنعت کاشی نیز فعالیت میکند. برای خرید چینی آلات بهداشتی کرد در شیراز باید حتما به نمایندگی چینی بهداشتی کرد بروید.
در نمایندگی های فعال این برند معتبر تمامی مدل های چینی بهداشتی کرد وجود دارد و شما میتوانید با خیالی راحت خرید کنید چرا که هم کالایی که خریداری می کنید اصل است و هم از خدمات پس از فروش آن می توانید بهره مند شوید. نمایندگی چینی بهداشتی کرد در شیراز همواره سعی کرده تا با بالا بردن کیفیت محصولات و صرفه جویی در مصرف آب خدمات مطلوبی را به مشتریان عزیز ارائه کند. می توان گفت یکی از علل های اصلی که رضایت مشتریان خود را توانسته تاکنون حفظ کند وجود همین اصل است.

اگر به دنبال برند های دیگر از این محصولات هستید، به فروشگاه های چینی بهداشتی شیراز که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

محصولات چینی بهداشتی کرد

چینی کُرد همواره تلاش داشته، اهمیت کیفی و عملکردی اجزا و فضاهای مختلف خانه و محل کار را به جامعه نشان دهد. کارخانه چینی بهداشتی کرد در زمینه های مختلفی می کند. از جمله محصولات اصلی برند چینی کرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روشویی کابینتی کرد
  • زیر شویی کرد
  • توالت زمینی کرد
  • توالت آسیایی
  • توالت فرنگی کرد
  • رو کابینتی کرد

خدمات پس از فروش چینی بهداشتی کرد در شیراز

چینی بهداشتی کرد مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و با رعایت اصول و معیارهای زیست‌محیطی و صرفه ‏جویی در مصرف آب تولید شده است که باعث تمایز آن با دیگر برند ها می شود. همچنین برند چینی بهداشتی کرد همواره در تلاش است با با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا نه تنها کیفیت کالای خود را بالا ببرد بلکه در مصرف آب نیز صرفه جویی کند. در راستای رضایت مندی مشتریان این برند، نمایندگی چینی بهداشتی کرد در شیراز در تمام نمایندگی های خود همه محصولات خود را با ضمانت معتبر ارائه می شود.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *