نمایندگی پرشیا استیل در شیراز

نمایندگی پرشیا استیل در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

پرشیا استیل یکی از معروف ترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. از آنجایی که تقاضا برای خرید لوازم برند پرشیا استیل زیاد است باید نمایندگی پرشیا استیل در شیراز در سطح شهر وجود داشته باشد. نمایندگی پرشیا استیل در شیراز را میتوانید در لینک درج شده مشاهده کنید. با این مطلب از وب سایت شیراز کناف همراه شوید.

برند تجهیزات آشپزخانه پرشیا استیل

برند پرشیا استیل به ارزش های زیادی پایند است و همین کار باعث شده به عنوان یکی از پر طرفدارترین برندها در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب آید. شناخت نیاز های مشتری یکی از اصولی ترین کارهایی است که در شرکت پرشیا استیل به خوبی رعایت می شود. اگر قصد خرید محصولات پرشیا استیل را دارید باید از نمایندگی های معتبر این برند که در جدول زیر به شما معرفی می کنی خرید کنید تا هم محصول خریداری شده خود را با خیال راحت گارانتی کنید و هم از خدمات پس از فروش و تعمیرات نمایندگی بهره مند شوید. در جدول زیر نمایندگی فعال پرشیا استیل در شیراز قرار گرفته است.

نمایندگی های پرشیا استیل در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس شماره تماس
1
تجهیزات آشپزخانه صنعتی دلتا شیراز، میدان گلستان، ابتدای بلوار هفت تنان، هفتمین فروشگاه سمت راست 07137318032
07137318033
09172550140
2
فروشگاه یخچال و فریزر و تجهیزات بذر افشان شیراز، کلبه، بلوار سلمان فارسی، روبروی بسیج اداری، فروشگاه بذرافشان 07137323751
3
مرکز تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی TSM شیراز، میدان گلستان، ابتدای بلوار هفت تنان، بین کوچه 4 و 6، جنب رستوران مهرگان 07137328615
4
تجهیزات رستوران صنعتی پاسارگاد شیراز، خیابان صورتگر، بین خیابان معدل و هدایت، پلاک 127 07132345312
5
فروشگاه و نمایشگاه فیض تجهیز شیراز، میدان شهرداری، خیابان پیروزی، کوچه جنب بانک صادرات 07132234219
6
فروشگاه مطبخ گستر پارس شیراز، بلوار سلمان فارسی، بالاتر از بانک ملت 07137313031

نمایندگی فروش محصولات پرشیا استیل در شیراز

شما می توانید با خرید از نماینگی مجاز پرشیا استیل در شیراز از خدمات پس از فروش همانند نصب، تعمیرات و گارانتی محصول بهره مند شوید محصولات پرشیا استیل سازگار با محیط زیست و سلامت شما می باشد که با استفاده از فناوری های روز دنیا و با کیفیتی خوب تهیه می شوند.

اگر به دنبال دیگر برند های تجهیزات آشپزخانه در شیراز هستید به فروشگاه هایی که در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

نمایندگی فروش محصولات پرشیا استیل در شیراز

محصولات موجود در نمایندگی های پرشیا استیل

محصولاتی که در نمایندگی پرشیا استیل در شیراز در دسترس شما عزیزان قرار دارد عبارت است از :

  • انواع هود صنعتی پرشیا استیل
  • گاز صنعتی پرشیا استیل
  • فر صنعتی پرشیا استیل
  • فر کامبی پرشیا استیل

خدمات پس از فروش محصولات پرشیا استیل

یکی از مهمترین عوامل در اطمینان از خرید و کیفیت یک محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. گستره تنوع محصولات پرشیا استیل قابلیتی استثنایی را فراهم ساخته است به طوری که شرکت در پاسخگویی به نیازهای مختلف بازار از جمله بخش خصوصی شامل رستوران، فست فود، هتل و کافه و نیز بخش های مختلف ارگانی و سازمانی توانمند است.

قیمت محصولات پرشیا استیل در شیراز

قیمت محصولات این برند بسته به محصول مورد نظر متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت کالای انتخابی خود بهتر است به نمایندگی های رسمی پرشیا استیل مراجعهه کنید و یا با شماره های مندرج در جدول فوق تماس بگیرید.

نحوه خرید محصولات پرشیا استیل

برای خرید هر کالا از این برند توصیه می شود به نمایندگی های رسمی آن مراجعه کنید. از آنجایی که این کالاها به صورت تقلبی نیز وارد بازار شده اند بهتر است به نمایندگی های فعال در سراسر ایران مراجعه کنید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *