نمایندگی هایک ویژن در شیراز

نمایندگی هایک ویژن در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

دوربین های مداربسته در برندهای مختلفی توسط شرکت های تولید کننده متفاوت تولید می شود. نمایندگی هایک ویژن در شیراز به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه حفظ امینت و تولید فروش سیستم های امنیتی فعالیت میکند. به دلیل درخواست زیاد شما عزیزان در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف شما را با نمایندگی های فعال دوربین مدار بسته هایک ویژن آشنا میکنیم. با ما همراه شوید…

درخواست خرید از نمایندگی هایک ویژن در فارس

در ضصورتی که قصد خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته از برند هایک ویژن در شیراز و استان فارس را دارید این مطلب را از دست ندهید. نمایندگی هایی که در ادامه معرفی می کنیم ضمن داشتن اطلاعات دقیق هر محصول لیست کامل قیمت را نیز دارند. میتوانید درخواست خرید خود را با اطمینان از نمایندگی های فعال این برند داشته باشید.

لیست نمایندگی هایک ویژن در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1
حفاظت ایمن پارس شیراز، خیابان قاآنی شمالی، نرسیده به کوچه 14 09335583155
09173039098
09364909355
07132340515

آدرس نمایندگی Hikvision در شیراز

اگر به دنبال آدرس و شماره تلفن نمایندگی هایک ویژن برای خرید انواع دوربین مدار بسته و دوربین های تحت شبکه هایک ویژن با گارانتی و با خدمات پس از فروش هستید، میتوانید به جدول فوق مراجعه کنید.

اگر به دنبال دیگر برندهای دوربین مداربسته هستید به فروشگاه های معتبر دوربین مداربسته در شیراز مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی Hikvision در شیراز

شرکت هایک ویژن

هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد. شرکت هایک ویژن محصولات خود را در انواع متعددی به تولید رسانده است که هر کدام از آن ها طیف ها و مدل های متعددی را شامل می شوند. از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران توسط شرکت های متفاوتی در ایران آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد.

نمایندگی دوربین مدار بسته هایک ویژن در شیراز

هایک ویژن یک شرکت چینی می باشد که در زمینه تجهیزات حفاظتی فعالیت می کند. این برند معروف از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است و تخصص اصلی و زمینه فعالیت آن دوربین مدار بسته می باشد. اصلی ترین دلیل معروفیت این برند افزایش رضایت کاربر و کیفیت بالای محصولات می باشد. در حقیقت تولیدات گسترده این برند هرگز جلوی افزایش کیفیت آن را نگرفته است. تعدادی از نمایندگی های هایک ویژن در شیراز مشغول به فعالیت می باشند که در جدول بالا ملاحضه می فرمایید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *