نمایندگی نیوفلکس در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

وب سایت شیراز کناف در لیست زیر به معرفی نمایندگی نیوفلکس در شیراز می پردازد. اگر به دنبال خرید لوله از این برند هستید، به نمایندگی هایی که در جدول زیر به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است مراجعه کنید.

نمایندگی نیوفلکس در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 پدیده استخر شیراز، بلوار امیرکبیر، برج صنعت، طبقه 4، واحد 411 07138384515
2 فروشگاه امیرکبیر شیراز،بلوار امیرکبیر، حدفاصل مخابرات و پل امام حسن (ع)، جنب نانوایی فانتزی 07138335982
3 فروشگاه اطلس شیراز، خیابان ساحلی شرقی، نبش کوچه 2 07132258112

قیمت لوله نیوفلکس در شیراز چقدر است؟

قیمت لوله و اتصالات این برند با توجه به نوع و مدل محصول، هزینه نصب و هزینه حمل آن تعیین می گردد. اگر به دنبال اطلاع از لیست قیمت لوله نیوفلکس هستید، می توانید با مراجعه به لیست بالا و تماس با نمایندگی های معرفی شده، ضمن مشورت با کارشناسان فروش، از قیمت محصول انتخابی مطلع شوید.

اگر به دنبال خرید لوله و اتصالات در شیراز از برندهای دیگر هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات بهترین فروشگاه ها در این زمینه را درج کرده ایم.

قیمت لوله نیوفلکس در شیراز چقدر است؟

خدمات پس از فروش لوله نیوفلکس

این برند با توجه به سرمایه گذاری های سخت افزاری و نرم افزاری به ارائه بهترین سرویس دهی در کمترین زمان ممکن می پردازد. همچنین ارائه گارانتی محصولات تا 18 ماه توسط این شرکت در دوام و بقای گروه تاثیرگذار بوده است.

خدمات پس از فروش لوله نیوفلکس

کلام آخر

در لیست بالا تلاش کرده ایم شما را با نمایندگی های نیوفلکس در شیراز آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *