نمایندگی لوازم خانگی فوما در شیراز

نمایندگی لوازم خانگی فوما در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف نمایندگی لوازم خانگی فوما در شیراز را به شما معرفی می کنیم تا اگر برای خرید لوازم خانگی به دنبال برند با کیفیت و خوب هستید، به این نمایندگی ها مراجعه کنید.

در شهر شیراز نمایندگی های فروش لوازم خانگی از برندهای مختلف زیاد است. متاسفانه برند فوما در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما با خرید از فروشگاه های معتبر سبب اطمینان خاطر می شود که محصول مورد نظر اصل می باشد. شما می توانید با اطمینان از اصالت کالا از این نمایندگی ها خرید کنید. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس این نمایندگی ها هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

لیست نمایندگی های لوازم خانگی فوما در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
فروشگاه مرکزی غفوری نسب شیراز ، زرهی ، روبروی سه راه بعثت ، بعد از کوچه 47 07138314966
07138301902
09170503083
2
نمایندگی مرکزی ال جی شیراز – کامران مشایخ شیراز، چهارراه هنگ، روبروی بانک ملی، نبش کوچه 21 07132344440
07132344441
07132344442
07132336377
3
نمایندگی تعمیرات فوما شیراز، خیابان قاآنی شمالی 07138222606

قیمت محصولات برند فوما در شیراز

با توجه به محصول انتخابی، ابعاد و حجم آن، هزینه باربری و … میتوان یک محصول از برند فوما را محاسبه کد. اگر قصد خرید محصولات از برند لوازم خانگی فوما را دارید توصیه می کنیم با مراجعه حضوری به نمایندگی هایی که در جدول فوق معرفی کرده ایم قیمت کالای انتخابی خود را بپرسد.

قیمت محصولات برند فوما در شیراز

اگر به دنبال بورس فروش لوازم خانگی در شیراز برای خرید از برندهای دیگر هستید، به لینک درج شده مراجعه کند.

محصولات برند فوما (FUMA)

لوازم خانگی فوما در زمینه تولید کالاهای باکیفیت و بهره گیری از دانش متخصصین و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک میشه پیشر بوده است. از جمله از محصولات متنوعی که توسط برند فوما تولید می شوند می توان به انواع اتو ها، آبمیوه گیری ها،خردکن ها، زودپز ها، انواع مخلوط کن ها، چرخ گوشت ها، گوشت کوب برقی ها، چای ساز ها و … اشاره کرد که اکثرا هم جزو محصولات برقی آشپزخانه ها به شمار می روند.

خدمات پس از فروش شرکت فوما در شیراز

تمامی خدمات پس از فروش لوازم خانگی فوما در محل و بدونه نیاز به جابجایی دستگاه شما انجام میگردد. در شهر شیراز شرکت هایی که به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات لوازح خانگی برند فوما فعالیت می کنند با استفاده از دستگاه های روز دنیا و بهره گیری از دانش تعمیرکاران متخصص کالای شما را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند.

خدمات پس از فروش شرکت فوما در شیراز

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *