نمایندگی شیرآلات البرز روز در شیراز

نمایندگی شیرآلات البرز روز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی شیرآلات البرز روز در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال شیرآلات با کیفیت هستید، میتوانید از این برند استفاده کنید.

کارخانه البرز روز در سال 1378 با هدف رشد سطح کیفیت شیرآلات ساختمانی آغاز به کار نمود و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در خط تولید توانسته در بین رقبا جایگاه خوبی کسب نماید. ما نیز به درخواست شما عزیزان آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش شیرآلات البرز روز در شیراز را در جدول زیر قرار داده ایم.

نمایندگی شیرآلات البرز روز در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 تجهیزات ساختمانی حس Hes شیراز، بلوار صنایع، بعد از زیرگذرصنایع، جنب پل عابر پیاده 07136362245
07136248245
2 نمایندگی اخوان – رضایی شیراز، پل پیرنیا به طرف کاوه، خیابان شهدای اصناف (ساحلی نظام وظیفه)، بعد از زمین سبزی بلوار تابان، انبار اخوان 09107017100
09336650064
09171066806

09351066806
3 تجهیزات آشپزخانه امین شیراز، بلوار باهنر شمالی، روبروی پارک قوری، نبش کوچه 2 09175822607
4 فروشگاه ساحل شيراز، قانی نو، نبش كوچه 4

قیمت محصولات البرز روز در شیراز چقدر است؟

لیست قیمت محصولات برند البرز روز با توجه به نوع شیرآلات انتخابی، هزینه حمل و نقل و هزینه نصب تولید می شود. اگر به دنبال قیمت شیرآلات بهداشتی البرز روز هستید، با مکراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های رسمی آن، ضمن مشورت با کارشناسان حاضر در مجموعه از قیمت کالای انتخابی نیز مطلع شوید.

قیمت محصولات البرز روز در شیراز چقدر است؟

انواع محصولات برند البرز روز

محصولاتی که این برند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید کرده و در نمایندگی های فروش خود عرضه نموده است عبارت اند از:

  • شیرآلات توکار
  • شیر بهداشتی توالت
  • حمام
  • روشویی
  • آشپزخانه
  • علم دوش
  • اکسسوری

اگر برای خرید شیرآلات از برندهای دیگر به دنبال بهترین فروشندگان شیرآلات بهداشتی در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

انواع محصولات برند البرز روز

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش شیرآلات بهداشتی البرز روز در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *