نمایندگی شایسته در شیراز

نمایندگی شایسته در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف به معرفی نمایندگی بخاری شایسته در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال خرید بخاری و لوازم دیگر از این برند هستید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

برند شایسته در زمینه تولید انواع بخاری، کولر آبی و .. فعالیت می کند. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک باعث شده تا محصولات این برند جایگاه خوبی در بازار فروش داشته باشند. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی های رسمی شایسته در شیراز را درج نموده ایم.

نمایندگی شایسته در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شماره تماس
1 فروشگاه عجم پور و پسران شیراز، خیابان انقلاب اسلامی، چهار راه اصلاح نژاد (نادر سابق)، به سمت فلکه فرودگاه، نبش کوچه 22 09173157985
1 مرکز تاسیسات ایران شیراز، میدان صنایع، روبروی شرکت صنایع الکترونیک فارس، قبل از بوستان فاطمی 09172268004

قیمت محصولات برند شایسته در شیراز

قیمت محصولات برند شایسته با توجه به نوع بخاری انتخابی، هزینه نصب، هزینه حمل و نقل و … محاسبه می شود. اگر به دنبال قیمت بخاری، کولر آبی شایسته در شیراز هستید، با مراجعه به جدول فوق و تماس با نمایندگی های مندرج در جدول فوق ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در مجموعه از قیمت کالای انتخابی خود مطلع شوید.

قیمت محصولات برند شایسته در شیراز

انواع محصولات شایسته

شرکت شایسته تمامی محصولات زیر را با بهترین مواد اولیه و علم متخصصین حرفه ای در این زمینه در نمایندگی های رسمی فروش شایسته شیراز به شما مشتریان عزیز ارائه کرده است.

  • انواع اجاق گاز
  • انواع بخاری گازی
  • انواع کولر آبی

اگر به دنبال خرید بخاری از برندهای دیگر هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

نحوه خرید بخاری شایسته در شیراز

شرکت جهان خزر تهران تولیدات خود را که شامل انواع بخاری و شومینه گازی و آبگرمکن و انواع کولر آبی و انواع اجاق گاز با نام تجاری شایسته می باشد در نمایندگی های رسمی فروش در سراسر ایران به شما عزیان عرضه می کند. اگر در شیراز هستید به مراجعه به جدول فوق و تماس با یکی از نمایندگی ها و یا مراجعه حضوری به محل کالای خود را با ضمانت اصالت خریداری نمایید.

 

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم برخی از نمایندگان فروش برند توان در شیراز را به شما معرفی کنیم. جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید در قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *