نمایندگی دونار خزر در شیراز

نمایندگی دونار خزر در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

تولید لوازم خانگی با کیفیت مستلزم داشتن نیروهای تخصصی و حرفه ای در زمینه تولید است. در این مطلب با برند دونار خزر بیشتر آشنا خواهید شد. برند دونار با تولید لوازم خانگی های مرغوب توانسته در بین مردم جایگاه ویژه ای به دست آورد. در این مطلب از وب سایت شیراز کناف شما را با نمایندگی های دونار خزر در شیراز آشنا می کنیم. با ما همراه شوید..

شرکت دونار خزر بیش از 25 سال است که به تولید انواع لوازم خانگی مشغول است. این شرکت در سال 1375 تاسیس شد و روند صعودی را با بهره گیری از متخصصین مجرب و مدیریت فهیمی که دارد ادامه داده است. این شرکت در زمینه تولید و فروش انواع لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه مشغول به فعالیت است.

لیست نمایندگی دونار خزر در شیراز

ردیف نام فروشگاه آدرس فروشگاه شماره تماس
1
فروشگاه تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی مشعل شیراز، چهار راه پارامونت، ابتدای قصردشت، دقیقا روبروی کوچه 2 قصردشت 09177101978
09390292555
09309008674

نمایندگی های فعال دونار خزر در شیراز

طراحی به روز و زیبای محصولات دونار از خواص منحصر به فرد این شرکت است. در نظر داشته باشید که با خرید از نمایندگی دونار خزر در شیراز میتوانید از خدمات پس از فروش این برند نیز استفاده کنید. اگر به دنبال نمایندگی های فعال این برند در شیراز هستید به جدول فوق مراجعه کنید.

نمایندگی های فعال دونار خزر در شیراز

نمایندگی تعمیرات دونار

برند دونار را میتوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی دانست. برای تعمیر وسایل خود از برند دونار میتوانید به نمایندگی تعمیرات دونار در شیراز سر بزنید. در نمایندگی تعمیرات دونار با بهره گیری از متدهای روز در جهت تعمیرات وسایل میتوان با استفاده از قطعات اصلی به تعمیر وسیله شما میپردازند.

تعمیر لوازم خانگی دونار در محل و منزل

با تعمیر لواازم خانگی دونار در محل و منزل از مزیت های زیر برخوردار خواهید شد:

  • دیگر نیازی به جابجایی محصولات ندارید
  • ترافیک شلوغ را تجربه نخواهید کرد
  • در هزینه ها صرفه جویی می کنید
  • در کمترین زمان ممکن به تعمیر دونار خواهید رسید

هزینه تعمیر لوازم خانگی دونار در شیراز

برای تعمیر لوازم خانگی برند دونار خزر بهتر است به نمایندگی های تعمیرات این برند مراجعه کنید. هزینه تعمیر لوازم خانگی دونار به دلایل زیر کاملا مقرون به صرفه می باشد:

  • تنظیم هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
  • تعمیرات لوازم خانگی در محل
  • حذف هزینه های جابجایی دستگاه

اگر به دنبال فروشگاه های لوازم خانگی در شیراز هستید میتوانید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *