نمایندگی اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در این مطلب از وب سایت رسمی شیراز کناف اطلاعات نمایندگی اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز را درج کرده ایم تا اگر صد خرید اسپیلت های این برند را دارید به نمایندگی های رسمی فروش آن مراجعه کنید.

ایران رادیاتور یکی از بزرگترین گروه های صنعتی ایران است که اسپیلت های بسیار قوی تولید می کند. برای خرید اسپیلت‌های ایران رادیاتور بهتر است به نمایندگی های رسمی آن مراجعه کنید تا ضمن اطمینان از اصالت کالا از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید. ما در جدول زیر آدرس و شماره تماس نمایندگی فروش اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز را درج کرده ایم.

نمایندگی اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
کلینیک ساختمانی طاها تهویه شیراز، گلدشت حافظ، خیابان هاتف، اواسط خیابان هاتف، طاها تهویه 09306532372
07191090029
2
سما تهویه شیراز، میدان معلم، ابتدای فرهنگ شهر، سمت چپ، حد فاصل کوچه 1 و 3 09178206801
09351359350
07136306715
3
نمایندگی سجاد کمالی شیراز، بلوار رحمت، سفیر جنوبی 09382321505

قیمت اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز چقدر است؟

یمت این کالا با توجه به قدرت آن، دارا بودن سیستم گرمایشی، هزینه حمل و نقل و هزینه نصب محاسبه می شود. به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از قیمت اسپیلت های این برند با مراجعه به جدول فوق و تماس با شماره های مندرج در آن ضمن مشورت با کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی از قیمت اسپیلیت مورد نظر خود مطلع شوید.

قیمت اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز چقدر است؟

اگر به دنبال خرید محصولات دیگر از این برند هستید، به نمایندگی های فروش ایران رادیاتور که اطلاعات آنها در لینک درج  شده قرار گرفته است مراجعه کنید.

نصب اسپیلت ایران رادیاتور

برای نصب اسپیلت های برند ایران رادیاتور بهتر است از نصابان حرفه ای حاضر در نمایندگی کمک بگیرید. با خرید از نمایندگی های این برند، نصابان حرفه ای به محل نصب اعزام شده و بعد از بررسی محیط و برآورد وسایل مورد نیاز برای نصب، اسپیلت را بدون هیچ گونه آسیبی در محل مورد نظر شما نصب میکنند.

نصب اسپیلت ایران رادیاتور

جمع بندی نمایندگی اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز

تعدادی نمایندگی اسپیلت ایران رادیاتور در شیراز را در این لیست از شیراز کناف به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای استعلام قیمت اسپلیت در شیراز 1403 به پروفایل مراکز وی آی پی معرفی شده با رنگ قرمز در جدول بالا مراجعه کنید. با کلیک بر روی گزینه چت آنلاین سوالات خود را بپرسید. کارشناسان فروش اسپلیت در شیراز پاسخ شما را در اولین فرصت ممکن خواهند داد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *